Spring naar bijdragen

hoihoi


Podenji
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by ejg@Oct 19 2005, 05:37

Ik denk dat ik me voor de volgende post maar Evelien noem..... laugh.gif

De smokkeltour van zondag is een mooie gelegenheid om samen te rijden  wink.gif <div align="right">

Originally posted by Mav ©@Oct 19 2005, 00:11

Tsja inkoppertje.......... foto? tongue.gif

Mocht het helpen, ik schaf binnenkort een Grand aan en zoek nog een bijrijdster wink.giflaugh.gif

<div align="right">

Originally posted by Podenji@Oct 19 2005, 13:09

wie samen?  huh.gif <div align="right">

ik heb werkelijk geen idee.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 19 2005, 00:11

Tsja inkoppertje.......... foto? tongue.gif

Maar welkom, en jammer dat je afscheid moest nemen van je <strike>ex</strike> Grand... Maar komt allemaal goed.

Mocht het helpen, ik schaf binnenkort een Grand aan en zoek nog een bijrijdster wink.giflaugh.gif

Ok zonder dollen, leef je uit hier er is reeds zat info te vinden en zoniet gewoon vragen. Zijn er van de week achter gekomen dat domme vragen, vragen zijn die niet gesteld worden smile.gif <div align="right">

Verschrikkelijk on(of) topic ohmy.gifohmy.gifwink.gifwink.giflaugh.gifph34r.gifdry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Oct 19 2005, 20:19

Gelukkig verkiezen we geen "meest gequote pb's" anders wordt de prijzenkast wat vol deze maand tongue.gif <div align="right">

vorige keer had ik al meest opmerkelijke vraag ?

de 'BEROEMDE' sleutel...

dus ik doe mee !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by copper007@Oct 20 2005, 07:09

Ben je ook es een dagje weg......  heb je heel wat in te halen qua berichies....  pffffffffff....  maar WELLEKOM!!!!

<div align="right">

thanks cool.gif ennehhh nu heb je dus al die berichies gelezen en hoe bevalt dat nu dat je al die berichies heb gelezen zonder dan ook maar iets zinnigs te hebben gelezen tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Oct 20 2005, 16:32

thanks  cool.gif   ennehhh nu heb je dus al die berichies gelezen en hoe bevalt dat nu dat je al die berichies heb gelezen zonder dan ook maar iets zinnigs te hebben gelezen  tongue.gif <div align="right">

beetje spijt dat ik ze heb geleze Maar ach we hebben toch al een paar spam onderwerpen dus eentje meer of minder.

Maar van harte welkom bij de spammers laugh.giflaugh.gif

waar komt je nick vandaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...