Spring naar bijdragen

hoihoi


Podenji
 Share

Recommended Posts

hoi hoi

ik weet niet of het de bedoeling is maar ik denk stel me ff voor hier, wel zo sociaal whahaha

ik ben Marianne 24 jaar en JEEP fan, heb een grand cherokee uit 1997 gehad maar moest afstand ervan doen wegens uitelkaar gaan met ex, afijn momenteel geen JEEP maar ik wil me graag laten informeren want ik wil voor mijn 30e een wagoneer aanschaffen maar dat houdt wel in dat ik zelf wat handiger moet worden met autos tongue.gif

meer toekomstplannen heb ik niet rolleyes.gif maar ik heb dus zo mijn prioriteiten >>grin<< en nog ff de tijd haha

wil iemand meer weten vraag maar cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Podenji@Oct 19 2005, 00:04

wil iemand meer weten vraag maar  cool.gif <div align="right">

Tsja inkoppertje.......... foto? tongue.gif

Maar welkom, en jammer dat je afscheid moest nemen van je <strike>ex</strike> Grand... Maar komt allemaal goed.

Mocht het helpen, ik schaf binnenkort een Grand aan en zoek nog een bijrijdster wink.giflaugh.gif

Ok zonder dollen, leef je uit hier er is reeds zat info te vinden en zoniet gewoon vragen. Zijn er van de week achter gekomen dat domme vragen, vragen zijn die niet gesteld worden smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Oct 19 2005, 00:17

je wilt dus een foto van mij? heren eerst natuurlijk <<puh>>:P

<div align="right">

Heb geen keus meer he...... (Grmpf 13 min. dry.gif )

Als je denkt dat je 't aankunt, 't is bekend dat Jeepers over het algemeen vrij lelijk zijn hè? (sorry voor degenen die het zich nog niet bewust waren tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...