Spring naar bijdragen

Nieuw hier


Wijnand 3.8
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeep liefhebbers,

Ik ben Wijnand, getrouwd, heb 2 lieve kinderen van 7 en 4 jaar en woon in de bollenstreek. Wij hebben nu 1 maand een Jeep Wrangler 3.8 uit 2007 in bezit. Een 4x4 hebben en rijden is voor ons een compleet nieuwe ervaring. We hebben 10 jaar Porsche gereden voor de hobby en een Hyundai IX35 voor de vakanties. We waren toe aan iets nieuws iets avontuurlijks. We zochten een auto die mee kon op vakantie en waar wat mee te beleven valt. Dus 2 auto's eruit en 1 leuke er voor terug. Voor het woon werkverkeer gebruiken wij beiden de trein. De ritjes die we maken zijn vooral plezier en familie gerelateerd. Gisteren hebben we voor het eerst offroad gereden op de baan in Oss. Dit was echt super vet! Ongekend hoe de Jeep gewoon door rijdt en er ook geen moment aan denkt om af te slaan. In 2017 hopen wij veel leuke nieuwe mensen en ervaringen op te gaan doen. We zijn ook lid van de Jeep club en willen een keer een weekend mee met 4x4 travel. Van het forum hoop ik een hoop te leren en leuke tips te krijgen. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Hopelijk tot snel tot Jeep.

Wijnand

Blubber.jpg

bewerkt door Wijnand 3.8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Wijnand,

welkom op dit forum, welkom bij de Jeepclub. Al Jeepclub Nederland organiseren wij veel evenementen per jaar, in plaats van 1x per jaar iets meer uit je auto te halen kan je nu mer dan 10x veel plezier hebben aan je Jeep. JCN (Jeepclub Nederland) organissert dagevenementen maar ook weekendjes, in binnen en buitenland.

Ik weet dat er binnen onze club verschillende mensen 4x4 reizen maken en organiseren. Ik neem aan dat ze jou en jouw familie daar graag over vertellen.

 

veel plezier en ik hoop tot binnenkort.

 

al vast hele fijne feestdagen gewenst en een gezond 2017

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Ab:

Welkom! Zet 29 april gelijk maar in je agenda, dan is er 4x4 Beach, in Katwijk. :-)

Dat is een goeie Ab !! Thanks.  Dit evenement loop ikzelf iedere keer mis... en het is nog wel om de hoek voor ons....
Dit jaar was ik het straal vergeten... Krijg je om 17 uur een belletje waar ik zat...?  :frusty: Dacht dat het op zondag was.... o nee, sufferd...het is in Katwijk.  B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 april Katwijk. Dat is dichtbij. Het valt wel midden in de mei vakantie en misschien zitten we dan in Zuid Frankrijk. De kids hebben 2 weken vrij. En voordat ik over echt zand ga rijden moet er eerst zo'n plug gemonteerd worden. Al met al word ik al veel wijzer. Leuk zo'n forum en Jeep club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...