rado Geplaatst August 13, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 13, 2016 Wie weet waar dit lampje voor dient? het lampje boven het rooster thnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de jeeper Geplaatst August 13, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 13, 2016 staat er niks over in de handleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst August 13, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 13, 2016 Indien correct aangesloten en als het lampje nog werkt, is het de bedoeling dat daar een groen lampje gaat knipperen op het moment dat er een trailer achter hangt en de knipperlichten knipperen. Handig, dan weet je zeker dat de verlichting correct brandt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rado Geplaatst August 15, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 15, 2016 Thnx! Dan klopt het wat mijn vrouw al had opgemerkt toen ze met een paardentrailer reed.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst August 15, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 15, 2016 52 minuten geleden zei rado: Thnx! Dan klopt het wat mijn vrouw al had opgemerkt toen ze met een paardentrailer reed.... Heb je foto's van je nieuwe Niner? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rado Geplaatst August 17, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rado Geplaatst August 17, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2016 Weet je toevallig een goed lpg inbouwstation? Wil denk ik een Prins laten inbouwen. Groet Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst August 17, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2016 3 uur geleden zei rado: Weet je toevallig een goed lpg inbouwstation? Wil denk ik een Prins laten inbouwen. Groet Maarten Mooi zeg! Gekocht bij Karel Oto zo te zien? Mijn eigen Prins systeem heb ik zelf ingebouwd: Ik heb inmiddels met behoorlijk wat LPG boeren zaken gedaan, de meeste vielen helaas erg tegen. Waar ik wel goede ervaringen mee heb, is LPG & Airco Service Ruissen in Broekland. Voor mij behoorlijk ver, maar kennis is aanwezig en de prijzen zijn redelijk. Overweeg ook meteen om een Valvecare kleppensmering van Prins zelf te nemen in plaats van Flashlube. Dit is gekoppeld aan de Prins computer, en wordt aan de hand daarvan per cylinder apart geinjecteerd. Geen extra schakelaartjes of gerommel met het ventieltje voor de juiste vacuum afstelling, altijd de juiste dosering, en via de Prins schakelaar een melding wanneer de reservoir bijna leeg is. Als ik eea van mijn to-do lijstje afgestreept heb, ga ik mijn vacuum Flashlube ook vervangen door Valvecare van Prins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jofer Geplaatst August 17, 2016 Rapporteren Share Geplaatst August 17, 2016 Zo die ziet er netjes uit zeg Er zit weinig roest aan denk ik? Ik heb mijn lpg installatie laten inbouwen in Tilburg jeebee en ik ben er goed over te spreken. Ze hebben de nippel bij m'n trekhaak gemonteerd zodat er geen gat in m'n bumper zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rado Geplaatst August 19, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2016 Thnx voor de info. Ik zit er inderdaad ook aan te denken om hem langs Tilburg te brengen. Daar hebben ze Lanti toch? In mijn vorige Jeep had ik een Prins installatie met valvecare. was ik erg tevreden over. behalve de valvecare dan want die slangetjes kunnen behoorlijk lekken. Veel troep op de motor op den duur. Verder hoor ik van iedereen dat de koppen/kleppen van deze jeeps van dien aard zijn dat een klepsmeringsysteem niet nodig is. Delen jullie die mening? Moet ik deze discussie niet verplaatsen naar een ander deel vh forum btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rado Geplaatst August 19, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 19, 2016 en inderdaad geen roest ontdekt tot nu toe! moeten nog een paar dingen gebeuren: fuseekogel linksvoor airco is verstopt, druk loopt fors op nieuwe olie bak of evt flushen (mn als ie koud is schakelt ie net wat minder ok) kabelbreuk antenne opzoeken (geen ontvangst) LPG staat nu 250 K op maar rijdt nog als nieuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vette73 Geplaatst September 1, 2016 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2016 Was dit alleen een optie op buitenlandse Niners? (Deze is geen origineel NL geleverde auto). Ik had dit nooit eerder gezien...... Trekhaak is af fabriek dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst September 1, 2016 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2016 32 minuten geleden zei Vette73: Was dit alleen een optie op buitenlandse Niners? (Deze is geen origineel NL geleverde auto). Ik had dit nooit eerder gezien...... Trekhaak is af fabriek dan? Nee, is gewoon een aftermarket trekhaak die later ingebouwd is. Ik heb hem zelf ook maar ga de haak vervangen door een iets ander model die bijna 10 (!) cm lager uit komt. Ik hoop dat ik daarmee een beetje uit kom met de nieuwe lift kit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jofer Geplaatst September 1, 2016 Rapporteren Share Geplaatst September 1, 2016 Volgens mij hebben de zj motoren geen klepsmering nodig. Mijn vorige zj had een prins zonder klepsmering en op mijn 5.9 hebben ze ook geen klepsmering gemonteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vette73 Geplaatst September 2, 2016 Rapporteren Share Geplaatst September 2, 2016 11 hours ago, Masis said: Nee, is gewoon een aftermarket trekhaak die later ingebouwd is. Ik heb hem zelf ook maar ga de haak vervangen door een iets ander model die bijna 10 (!) cm lager uit komt. Ik hoop dat ik daarmee een beetje uit kom met de nieuwe lift kit. OK....... Ik kan hem in de Service Manual niet vinden. In '8W-40 Instrument Cluster' zie ik hem niet staan In '8W-52 Turn Signals' zie ik wel dat er verschillen zijn tussen 'Factory Trailer Tow' en 'Aftermarket Trailer Tow', maar wordt dat lampje niet genoemd. In '8W-54 Trailer Tow' kom ik hem ook niet tegen. Hier zie ik alleen de 'Factory Trailer Tow Connector' en de 'Aftermarket Trailer Tow Connector' (die ik bij mij ook nooit gevonden heb). Masis, is jouw auto 'origineel NL' of later geimporteerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst September 2, 2016 Rapporteren Share Geplaatst September 2, 2016 56 minuten geleden zei Vette73: OK....... Ik kan hem in de Service Manual niet vinden. In '8W-40 Instrument Cluster' zie ik hem niet staan In '8W-52 Turn Signals' zie ik wel dat er verschillen zijn tussen 'Factory Trailer Tow' en 'Aftermarket Trailer Tow', maar wordt dat lampje niet genoemd. In '8W-54 Trailer Tow' kom ik hem ook niet tegen. Hier zie ik alleen de 'Factory Trailer Tow Connector' en de 'Aftermarket Trailer Tow Connector' (die ik bij mij ook nooit gevonden heb). Masis, is jouw auto 'origineel NL' of later geimporteerd? Klopt, omdat het een niet originele haak is, aftermarket en niet van Chrysler zelf. Mijne is in 2003 uit Duitsland geïmporteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.