Spring naar bijdragen

Wrangler 4.0 Pimpen


cybie
 Share

Recommended Posts

Vorig topic was om een wrangler 4.2 te bekijken. Maar vandaag een 4.0 van '91 gaan ophalen in NL.

Alleen is deze nog niet gepimpt :-). Dus is mijn vraag wat doe je best bij aankoop van de wrangler.

-Olie vernieuwen van wat allemaal best en weet er iemand hoeveel liter per item en welke olie is het best.

- welke zijn de beste sites om Bande/velgen, spoorwegverbreders, ..... 

Als je nog tips hebt shoot zou ik zeggen. Zal straks foto plaatsen van de standaard Jeep. :-)

Reeds bedankt voor de info van de vorige keer. Het wachten was het waard. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je doel? Er mee gaan terrein rijden of er terrasjes mee gaan doen? Een nette verhogingskit met 33" banden geeft al een heel ander uitzicht en geeft al veel terrein rij plezier... wil je naar 35"gaan word aangeraden om de overbrengingsverhouding in de assen naar 4.56 a4.88 te brengen...en ook versterkte steekassen, kruisjes enz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

off road is niet de bedoeling, gezellig cruisen. Maar intussen wel een stoere look. en sound. dat is de bedoeling ervan.

dus moet er volgende aan gebeuren.

-spoorverbreders

-velgen + wielen

-verhogen

-sound uitlaat/motor

-fender flares

-witte knipperlichten

 

Als je nog zaken ziet , zeg maar. 

de foto is mijn jeep , en de andere is het doel. 

 

jeepdoel.jpg

Jeep.jpg

bewerkt door cybie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het vlaams gedeelte is het nog mogenlijk in te schrijven  van een oldtimer op 25jaar leeftijd en vanaf 1januari is dit vanaf 30jaar.in Brussel en Wallonie is dit vanaf dit jaar 1januari al ingegaan dat de old-timer 30jaar moet zijn... dus jij hebt geluk.vanaf 19juni kan jij de uwe inschrijven en je hebt tijd tot 23december.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

elke 4x4 shop of Bandenhandel zal u graag ter dienst zijn :o)  

Hoe ver wil je ervoor rijden?

Hier in Belgie heb je verschillende bekende shops en in Nederland denk ik nog meer...

Ik denk een avondje zoeken op Google zal u al helpen.bv  "wrangler rims and tires" om wat modellen te ontdekken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...