Spring naar bijdragen

graag met spoed advies over XJ


sannepol
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Newbe+Oct 6 2005, 21:26 -->
<!--QuoteBegin-sannepol@Oct 6 2005, 22:21

-verlichting in "het plafond"en onderin bij je voeten blijft branden ook al zijn de deuren dicht! (waarschijnlijk is dus morgen de accu leeg) wink.gif ;

Die knop voor de verlichting, die kun je niet alleen uittrekken en weer induwen. Heb je al eens geprobeerd er aan te draaien??? huh.gif <div align="right">

JA DRAAIEN!!!

Ik heb dat ook gehad en wist ook niet dat je aan die knop kon draaien.

Draai dus eens ff aan die knop,

weet zeker dat het licht dan uit is!!!

biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Newbe@Oct 7 2005, 12:23

Maar deze doet het wel tenminste!  laugh.gif <div align="right">

Bij een ZJ ,bij mij ,regel je dat met de dashboardverlichtingregelaar, pffff unsure.gif

Kun je lamp ook mee aan en uit zetten ,misschien ook nog proberen ????????? ohmy.gifhuh.gif

roep maar weer eens iets smile.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Oct 7 2005, 12:34

Bij een ZJ ,bij mij ,regel je dat met de dashboardverlichtingregelaar, pffff unsure.gif

Kun je lamp ook mee aan en uit zetten ,misschien ook nog proberen ????????? ohmy.gif   huh.gif

roep maar weer eens iets  smile.gif   blink.gif <div align="right">

En ik maar denken dat al voldoende is uitgelegd dat bij een XJ de lichtschakelaar een trek/duw knop is. Maar dan wel multifunctioneel: je kunt hem ook nog eens draaien om de sterkte van de dashboardverlichting te regelen en als je hem met de klok mee door een lichte weerstand draait, gaat de binnenverlichting aan!. Qualitate quo gaat die weer uit als je door de lichte weerstand heen weer naar links (tegen de klok in) aan die knop draait. En als je nog verder naar links draait, dimt de dashboardverlichting.

Best vermoeiend om Jeep te rijden huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by RANDOMAN@Oct 7 2005, 00:30

JA DRAAIEN!!!

Ik heb dat ook gehad en wist ook niet dat je aan die knop kon draaien.

Draai dus eens ff aan die knop,

weet zeker dat het licht dan uit is!!!

biggrin.gif <div align="right">

Idd draaien, wie heeft dat niet gehad. Kwam er vlak voor het onderzoek naar de defecte deurschakelaar achter, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Newbe@Oct 7 2005, 13:58

En ik maar denken dat al voldoende is uitgelegd dat bij een XJ de lichtschakelaar een trek/duw knop is. Maar dan wel multifunctioneel: je kunt hem ook nog eens draaien om de sterkte van de dashboardverlichting te regelen en als je hem met de klok mee door een lichte weerstand draait, gaat de binnenverlichting aan!. Qualitate quo gaat die weer uit als je door de lichte weerstand heen weer naar links  (tegen de klok in) aan die knop draait. En als je nog verder naar links draait, dimt de dashboardverlichting.

Best vermoeiend om Jeep te rijden  huh.gif <div align="right">

En zo worden we slim tesaam biggrin.gifbiggrin.giflaugh.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...