Spring naar bijdragen

Vragen Over Aanschaf Zj 4.0 6V 1994 In Portugal..


Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Veel dank voor al het foto-materiaal Jofer & Masis!

 

Ik heb het net naar de garage doorgestuurd. Hopelijk kan hij hier wat mee. Tevens gevraagd of hij aan een Prins systeem kan komen maar ze werken hier nu eenmaal veel met BRC dus verwacht er niet te veel van.

 

@Masis. Ik krijg problemen met de baas als ik een 100 liter tank achter de achterbank inbouw. Zij wil alle ruimte optimaal benutten om de troep van die kleine weg te stouwen. Was ook een beetje mijn "aankoop-truuk" sinds we kleine achterbak van S40 gewend zijn.  :)

Ik had je complete verslag al eens een keer rustig doorgelezen. Dat die auto het uberhaupt overleefd heeft vind ik onvoorstelbaar. Ik was allang met een sloophamer in de weer gegaan met zoveel ellende/leed.

Zal die rubberdoppen zo snel mogelijk bestellen als ik ze hier nergens kan krijgen. Is toch redelijk irritant dat klapperen.

 

@Jofer. Kon jij nog gebruik maken van de originele brandstofpomp? Of heb je een kleinere (of externe?!?)

En hoe zie jij in godensnaam dat het de grill van een 5,9 is? Onvoorstelbaar wat jullie aan info uit een foto weten te vissen!

 

Er is echt een draadbreuk ergens want bij 2 keer drukken gaat wel de andere passagiersdeur netjes open. Zodra ik tijd heb eens rustig priegelen met de bedrading. Idd netjes solderen met stukje krimpkous etc. Geen zin in dubbelwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de rekeningen nagekeken en ik zie nergens dat ik betaald heb voor een nieuwe brandstofpomp dus ik vermoed dat de ouwe er nog in zit en de brandstofpomp was best slecht voordat de installatie ingebouwd werd en dat is hij nog steeds.

De grill van een 5.2 is meestal chroom en die van die 5.9 in de kleur meegespoten en die ziet er wat stoerder uit.

Vrij makkelijk om te zien als je ze naast elkaar legt.

-edit- nou ik nog eens goed kijk is het ook goed mogelijk dat ze het chroom hebben overgespoten in de kleur van de wagen.

bewerkt door jofer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...