Spring naar bijdragen

Verhogen Jeep Zj


Recommended Posts

Extremere lifts, en voor een ZJ valt 4.5" onder die categorie, zullen al bestaande problemen uitvergroten. Op zich hoef je er geen problemen mee te krijgen, maar wees er qua budget en tijd wel op voorbereid. Met die hoogte zul je zeker voor ook al naar long arms moeten gaan, en als advies: neem verstelbare. Uiteraard kun je ze zelf ook wel in elkaar lassen, dat scheelt nogal een pak geld. Veren en schokdempers zul je alsnog moeten regelen. Overweeg ook een upgrade van je swaybars, je zwaartepunt komt hoger te liggen. Een Grand is al een boot en dat zal er niet beter op worden. En disconnects voor offroad, natuurlijk ;)

 

Ik heb m'n WJ met 4" verhoogd. Rijdt prima, ook met hogere snelheden (120+, hoewel ik het niet graag rijdt, V8 ;)). Dus het kan wel prima. Ik heb wel wat issues met de hoeken van de aandrijfas voor. De vooras moet eigenlijk hoger gedraaid worden (CV as), maar daar heb ik de ruimte niet meer voor. Dus dat moet ik gaan aanpassen. Weinig trek in, maar goed, wat moet dat moet. Er is een hele sloot geld in die WJ gegaan, maar het ding rijdt dan ook als een trein, verder. En offroad is het ook prima te doen. Vergis je niet, dit feestje gaat je een hele hoop geld kosten (als ik moest gokken, dan zit ik zelf rond de

bewerkt door FOTempel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rest my case, en om er goed uit te zien, bij wijze van, ik heb altijd complimenten gehad, kwa Jeep dan hoe hij eruit ziet met 2 inch Rubicon Expres budget en 265/70/16 Grabber2, iets ingeleverd kwa comfort, verbruik, maar ziet er dik uit, zonder al teveel bijkomende kosten, want zoals eerder vermeld loopt dat zwaar op bij hoger want het is niet alleen de kit. Ik zou als ik jou was, 2 inch behouden en investeren verder in de techniek, en banden, schokbrekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...