Spring naar bijdragen

Wat Voor Lift Kit Is Dit?


cherokee'94
 Share

Recommended Posts

Toen ik mijn KJ Renegade kocht vorig jaar was hij al verhoogd met spacers achter en langere veren voor. De vering achter ziet er nog prima uit en zijn ook niet ingezakt, maar de veren voor zien er behoorlijk slecht uit en volgens mij zijn die wel flink ingezakt (de voorkant staat na meten ongeveer 0.7 inch lager dan achter).

 

Aangezien verschillende KJ eigenaren hier hun Jeep verhoogd hebben, dacht ik dat een van jullie misschien weet welke lift kit dit is? Of misschien waar ik een losse set voor- veren kan kopen met een verhoging van 2.5 inch? 

Het meeste wat ik op internet vind zijn ofwel complete kits, ofwel losse veren die maar een verhoging geven van 40 mm (ebay enzo).

 

 

 

 

post-5420-0-78938400-1441605952_thumb.jp

post-5420-0-28056700-1441605962_thumb.jp

bewerkt door cherokee'94
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee dat gaat dan inderdaad nog wel. Dacht dat dat veel duurder zou zijn. Heb ooit eens bij een 4x4 shop een prijs opgevraagd voor verzending en die rekenden iets van 400 dollar voor shipping voor een kit van 600   :ohmy:  Zal eens informeren naar de verzend kosten voor de veren dan.

 

Ben van plan de cherokee deze winter eens goed onder handen te nemen. Mooi klusje voor de donkere dagen.

 

Btw, hoe bevallen die veren en schokbrekers van Rusty's? Veel verschil in rijeigenschappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen idee. heb geen rusty maar skyjacker. Deze (en ook daar gekocht, maar hebben volgens mij geen losse veren) om precies te zijn:

http://www.4wd.com/Lift-Kits-Suspensions-and-Shocks/2-5-Liberty-Platinum-Series-Linear-Coil-Suspension-System.aspx?t_c=1&t_s=38&t_pt=3533&t_pn=SKYLIB250K-N

Gaan er binnenkort onder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...