Spring naar bijdragen

Wat Is Dit?


Recommended Posts

Iedere keer als ik de auto uitmest kom ik dit ding tegen. Geen idee wat het is, dus iedere keer wil ik dat dan op dit fantastische forum vragen. En iedere keer vergeet ik dat weer. Ook nu weer bijna..

Enniewee...ding zit in de voetenruimte bij de bijrijder aan de rechterwand gemonteerd. Hier een foto...

 

post-9842-0-80204700-1432985223_thumb.jp

 

Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh... :huh:

Jaartje geleden alles open gehad om de originele radio met aangesloten parrot handsfree te vervangen door een alles-in-een...

heb toen ongeveer een kilometer aan overbodig snoer weggehaald, en alle aangesloten snoeren op zinnigheid nagelopen.

Geen van de snoeren liep naar dit speakertje...

Dus moet het snoertje wat van het speakertje naar boven het dashboard in verdwijnt dermate goed gecamoufleerd zijn dat ik die over het hoofd heb gezien. Moet dus ergens een los uiteinde bungelen...(want ik weet zeker dat er nooit geluid uit dit ding is gekomen).

Of is dit een autonoom werkend dingetje (wat ik sterk betwijfel gezien het moderne en strakke tijdloze design)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt me nix, nooit gezien....speakertje zal dus/dan wel het restant van een onvolledige ontmanteling zijn.. en dan moet ik de zin om ongecontroleerd aan het snoertje te rukken onderdrukken, want geen idee of, en waar, ie nog vast mocht zitten...

Moet er nog ergens evt een controleunti zitten, of zit dat in de speaker? Hoe knooptje je je telefoon aan deze handset? BT lijkt me sterk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrrr...het weer zit weer eens lekker mee....

Hoe groot is die headunit ongeveer en wat zijn zo'n beetje de plekjes waar ie evt kan zitten? (denk dat ie al ooit eens verwijderd is want ik ben nix 'raars' tegengekomen...

maar ruwweg de setup: ergens stroom vandaan naar een headunit. Vandaar 2 aderig naar een speaker en 2 aderig naar microfoon. Right?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...