Spring naar bijdragen

Toerental Loopt Omhoog Bij Remmen.


Recommended Posts

Hallo, ik heb een probleem. Bij het remmen blijft de motor hoog in toeren lopen. Zodra ik stil sta en alleen de koppeling ingedrukt heb, dan loopt normaal stationair. Als ik dan de rem volledig en hard induw, loopt ie nog steeds normaal stationair. Maar als ik dan de rem iets op laat komen, gaat de motor harder stationair lopen. Wat kan dit zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan m dat in zitten? Stappenmotor?

Begin eerst maar eens met het afdoppen van de vacuumpoort waar de bekrachtiger aan zit. Als hij dan nog te hard stationair draait kun je verder zoeken ( bijv. bij de stappenmotor) de stappenmotor is niet gevoelig voor remdruk......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, zojuist alles weer gemonteerd. Hij reageert nu super. Dat schoonmaken had wel zin. Alleen loopt hij stationair stabiel maar nog steeds wel met 1000/1100 toeren. Hij zakt niet verder terug. Ik zag wel bij de gaskabel, waar je hem los moet maken om t gasklephuis weg te pakken, een koperkleurig boutje zitten waar de houder van de gaskabel als je de gas helemaal los laat, tegenaankomt. Weet iemand waar deze voor is? Ik dacht namelijk dat als je die bout iets verder in zou draaien, dat ie dan verder terug kan zakken in toeren. Of is dit een stomme gedachtengang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...