Spring naar bijdragen

Gerrie3174

Forum member
  • Aantal bijdragen

    24
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Gerrie3174

  • Verjaardag 31/12/1974

Contact Methods

  • AIM
    gerriepekel@live.nl

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1993

Gerrie3174's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Jes, wilde even wachten met reageren en eerst wat ritjes maken. Maar probleem opgelost. De lambda sonde was idd het probleem. Foutcode 21 is ook niet meer teruggekomen. Dus bedankt iedereen. Mag slotje op.
  2. Als t nog niet gelukt is, ik woon 20 km van venray af, als je hierheen komt kijken we er samen even naar. Ik weet niet hoe ver je Limburg in woont?
  3. Ondertussen gelukt? Op de foto lijkt t alsof hij idd voor een andere Jeep is..bij de mijne zit het harde gedeelte op de kop van de top gestikt, zoals bij de softtop.
  4. Hoi, ff een update, gasklephuis schoongemaakt, inclusief sensors. Moer aangedraaid van inlaatspruitstuk. Enkele vacu
  5. Boutje bleek je toch nog wat in te kunnen draaien waardoor de gasklep verder dicht kon. Dit heeft het stationair probleem opgelost. Nu loopt ie rond de 850 toeren. Bedankt iedereen.
  6. Ik heb de stekker losgehaald en toen op de zwarte en grijze draad van de sensor gemeten met lopende motor. Ik heb de multimeter op gelijkspanning gezet en op 20 volt. Dan geeft de multimeter een waarde aan die wisselt van 0.04 tot 0.92. Heb ik t dan goed gedaan? En is ie dan overleden?
  7. Hoi, nee nog niet, loopt nog steeds 1100 toeren. En inderdaad, dat had ik ook al ergens gelezen. Ik heb net gekeken, maar de stekker en kabeltjes zien er goed uit. Wat denk je? Gewoon vervangen? Omdat ie ook die foutcode geeft. Dat is niet voor niets natuurlijk. Heeft t nog zin om eerst de sonde los te draaien en te kijken hoe hij eruit ziet? Of gewoon vervangen en hopen dat dat allebei de problemen oplost? T ding is best prijzig...
  8. Oke, morgen even de bedrading nakijken , en anders de sensor bestellen.
  9. Lambdasonde, oke, die vervangen en hopen dat t niet in t circuit zit..?
  10. Hij geeft behalve code 12 en 33 , ook code 21, oxygen sensor or circuit. Welke sensor bedoelen ze daarmee, in t Nederlands ? Hij zit toch net vooraan in de uitlaat? En is dan de sensor kapot, of heb ik een fout in t circuit?
  11. T is een 2.5 van 93. Maar jij denkt dat als de storing bij de ontsteking zou zitten de problemen niet een incident van 2'minuten is maar continu zou moeten optreden? Klinkt logisch..
  12. Hallo, ben ik weer. Hier m'n probleem. Als ik m start en begin te rijden dan begint ie na ongeveer 10 minuten te stotteren. Dit duurt dan ongeveer een minuut of 2, daarna is t weer goed. Als ik tijdens dat haperen de koppeling induw en m'n gas indruk geeft ie wel vol gas. Onstekingsprobleem? Bobine? Bougies en kabels en rotor en verdeelkap zijn nog niet zo lang geleden vervangen. Maar als hij hapert is t altijd na een hele dag te hebben stilgestaan, en ook alleen na een minuut of 10 rijden. Vanaf m'n werk is t altijd op hetzelfde stuk dat ie hapert voor 2 minuten. Daarna kan ik zonder problemen verder naar huis rijden.
  13. Kijk eens op marktplaats. Heb er laatst nog op zien staan.
  14. Hoi, als je er toch niet onderuit komt om nieuwe bladveren te moeten monteren, zou je eens kunnen kijken bij 4wheel-parts.de . Dit is een bedrijf in Duitsland die Jeep onderdelen verkoopt. Met sommige dingen zijn ze veel goedkoper dan dat je hier in nl betaald voor hetzelfde merk. Ik heb er goede ervaringen mee. Dus vraag hier en daar de prijs op voordat je wat koopt . Veel plezier met je YJ!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...