bossie Geplaatst April 19, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Ik snap 't Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst April 19, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Ik snap 't Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst April 19, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Injectoren zijn toch uitwisselbaar? Kun je cyl 5 niet uitwisselen met cyl 2 ofzo, kijken of het dan nog steeds de 5e is die niet mee doet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst April 19, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Heb je wel een compressietest uitgevoerd om mechanische oorzaak uit te sluiten? Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst April 19, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Injector al omgezet ja, van nr. 3 naar nr. 5. Geen verschil. Zonet ook nog alles na gekeken maar hij vonkt ook goed. Compressie test is ook al gebeurt, niet denderend maar allemaal rond de 8 bar. Hoe kan ik zien of hij wel inspuit? Net ff laten lopen zonder boegie kabel en daarna de boegie er uit gehaald. Nog bijna droog... Maar ook bij 'n andere Wrangler geprobeerd met 1 kabel los, ook de boegie niet nat... Gr. Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst April 19, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 19, 2015 Heb je wel gechecked of er spanning op de injector komt? ik heb hier meegemaakt dat er een draadbreuk zat in de bedrading naar injector 5. Tip.... als de motor stationair draait, je pakt de injector beet , voel je hem tikken. succes, Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OIIIIIIIO Geplaatst April 20, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 20, 2015 Misschien in de brandstofleiding een blokkade corrosie oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst April 28, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 28, 2015 Jawel! We zijn er uit... Eerst al eens de computer gewisseld. Ook al gedeeltelijk de kabelboom vervangen. Daar zat een rote stekker op de 5e injector. Nu blijkt dus dat de computers dat niet leuk vinden... Alle 2 de computers kapot door dezelfde kortsluiting! 3e computer er op en lopen! Dat is dus het nadeel zonder OBD stekker. Je kan 'm niet uitlezen... Toch iedereen bedankt voor alle hulp! We gaan kijken of we Sclayn door kunnen komen 4 dagen lang... Gr. Karel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst April 28, 2015 Rapporteren Share Geplaatst April 28, 2015 Misschien die OBD stekker toch in de kabelboom aansluiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.