Spring naar bijdragen

Cvo Verklaring


Recommended Posts

Ik probeer de trekgewichten van mijn Jeep op kenteken te krijgen en dat valt niet mee. Het schijnt dat je met een CVO verklaring de aanvraag bij de RDW behoorlijk kunt bespoedigen. Ik heb dit geprobeerd via een Jeep dealer in Almere (free-road) maar die geven aan dat zij het niet voor elkaar kunnen krijgen. Weet iemand van hier waar ik het nog ergens anders kan proberen? Ik ben inmiddels 80 euro en vele mails verder en heb nog niks. Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn lange weg naar het verkrijgen van trekgewichten op kenteken, las ik ergens dat dit de zaak zou vergemakkelijken. Ik had gehoopt dat het een simpele administratieve operatie zou zijn, maar ik ben inmiddels heel wat weken verder. Ik hoop namelijk niet dat ik op zo'n dure (500 euro) keuring uit hoeft te komen bij de RDW. Als er nog andere, goedkopere manieren zijn dan hoor ik dat graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het een auto is met een eerste toelating in een van de eu landen moeten ze de gegevens volgens mij overnemen van een coc verklaring, dit is door Brussel verplicht gesteld.

Bij een import van een niet eu auto zou dit niet gaan  en gaat het extra in de papieren lopen.

 

Ik heb bij de t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet de auto eerst weer op D kenteken :-)

Dan weer terug naar NL , dan moet de rdw het overnemen.

 

Voor nu, ga naar de RDW , leg het uit. 
Je bent echt niet de eerste met dit probleem, met een beetje goede wil van een keurmeester kom je een heel eind.

Gebruik de zoekfunctie of google maar eens, voorbeelden zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt mensen voor jullie waardevolle info. Ik sprak vandaag met iemand van de TUV en het is inderdaad niet mogelijk om een CVO verklaring te krijgen op een import auto. Ik denk dat ik mijn geluk ga beproeven en een keer naar de RDW ga en hopelijk tref ik een behulpzame medewerker. Ik heb wel redelijk wat vergelijkbare Grand Cherokees uit hetzelfde bouwjaar met trekgewichten die vanaf de RDW site heb afgehaald. Maar het zou nog mooier zijn als ik een kopie heb van een kentekenbewijs met trekgewichten van een Grand Cherokee uit 2006. Ook al lees ik er wisselende successen over bij de RDW. Mocht iemand een GC hebben uit 2006 met trekgewichten, graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...