Spring naar bijdragen

Nekaf 5.0 V8


Arjen Ennema
 Share

Recommended Posts

Ik lees al een langere tijd en ben sinds enige tijd ook "aktief" of het forum.

 

Ik rijd met een Nekaf uit 1958 waar een Chevy 305 5.0 V8 in ligt.

Verder 31 inch banden, 4 inch gelift, rolkooi, stoelen, volledige softtop met deuren en bikinitop.

Voorop een Warn 8274 die verzonken is tussen de chassisbalken.

 

Ik ben onder andere lid van Hannibal Offroad en rijd zo nu en dan een Jeepclub evenement.

 

Tot afgelopen week woonde ik in Amsterdam en nu in Haarlem.

Ik vraag me dan ook af of er actieve Jeepers zijn in Haarlem, hier om de hoek heb ik in ieder geval al een andere Nekaf onder zeil zien staan.

 

Gr. Arjen

post-13040-0-34645200-1414617078_thumb.j

post-13040-0-48463700-1414617649_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Arjen !!

 

Hoor weleens iets over 'de Kuil' bij IJmuiden, zelf geen ervaring mee. (gedocht stuk terrein)

Wat Siert al schreef: Action Planet te Spaarnwoude, daar kan je op vrijdagavond soms vrij rijden. (tegen betaling)

 

Herken je v/d JCN, meen o.a. Heerde.

 

Groet Roo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier Arjen !!

 

Hoor weleens iets over 'de Kuil' bij IJmuiden, zelf geen ervaring mee. (gedocht stuk terrein)

Wat Siert al schreef: Action Planet te Spaarnwoude, daar kan je op vrijdagavond soms vrij rijden. (tegen betaling)

 

Herken je v/d JCN, meen o.a. Heerde.

 

Groet Roo

 

Welkom hier Arjen !!

 

Hoor weleens iets over 'de Kuil' bij IJmuiden, zelf geen ervaring mee. (gedocht stuk terrein)

Wat Siert al schreef: Action Planet te Spaarnwoude, daar kan je op vrijdagavond soms vrij rijden. (tegen betaling)

 

Herken je v/d JCN, meen o.a. Heerde.

 

Groet Roo

Thxn!

Ja dat kan heel goed, was afgelopen jaar bij Remember the Rebel, komend jaar weer.

6 December is er ook rijden op Heerde, georganiseerd door Hanniball.

 

De kuil heb ik inderdaad ook al wel eens van gehoord.

Als ik de jeep in Haarlem heb staan, staat nu nog in mn schuur in Naarden, wil ik daar wel eens gaan kijken.

 

Op de vrijdag avond een keer spelen in Spaarwoude is ook een goed plan!

Iemand die meer weet over de Kuil?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hey Arjen,

 

de Kuil is inderdaad een gedoocht stuk terrein naast de sluizen in IJmuiden. Het zijn 2 'kuilen' naast elkaar met een leuk aantal heuveltjes en hier en daar een klein modderpoeltje. Er is wel een groot nadeel aan verbonden en dat zijn de cross-motoren die daar regelmatig te vinden zijn. En die gasten kunnen echt IRRITANT zijn.........

 

Maar voor een klein dagje spelen is het altijd goed!

 

Grt. Maart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Arjen,

 

de Kuil is inderdaad een gedoocht stuk terrein naast de sluizen in IJmuiden. Het zijn 2 'kuilen' naast elkaar met een leuk aantal heuveltjes en hier en daar een klein modderpoeltje. Er is wel een groot nadeel aan verbonden en dat zijn de cross-motoren die daar regelmatig te vinden zijn. En die gasten kunnen echt IRRITANT zijn.........

 

Maar voor een klein dagje spelen is het altijd goed!

 

Grt. Maart

Ah ja dat zal wel ja, zijn toch een soort muggen die om je heen zoomen...

 

Woon je ook in de buurt? Een keer afspreken om in het weekend daar rondje te rijden?

 

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...