Spring naar bijdragen

Witte Knipperlichten


Recommended Posts

Ik ben op zoek naar witte knipperlichten voor mijn 1997 Grand Cherokee 4.0. Niet alleen onder de koplampen, maar ook voor de zijkanten en achterlichten. Weet iemand waar ik deze kan krijgen voor een redelijke prijs?

De knipperlichten voor heb ik wel gevonden bij diverse aanbieders, veel te duur (een enkele (Links/Rechts) kost hier net zoveel als een setje in america), maar de overige kan ik echt niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Aug 27 2005, 23:17

HALLO  de  echte JEEPS   zijn die  JEEPS waar het dak er af kan en niet die bestelbusjes. wink.gif   wink.gif   wink.gif <div align="right">

Dat jij em nou niet kan betalen (en ik ook niet btw) houdt niet automatisch in dat 't geen Jeep is tongue.gif

Beest doe hier eens ff posten waar jij ze vandaan hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Aug 27 2005, 23:29

Dat jij em nou niet kan betalen (en ik ook niet btw) houdt niet automatisch in dat 't geen Jeep is tongue.gif

Beest doe hier eens ff posten waar jij ze vandaan hebt...

<div align="right">

nou die van jou zit sowieso voorlopig nog geen dak op laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die andere twee zullen wel een probleem worden. Amerikaanse ZJ's (waar de voorste witte knipperlichten vandaan komen), Hebben zoiezo geen zij knipperlichten. Let maar eens goed op de foto's van USA ZJ's, gewoon een strak spatbord zonder lampje. En de achterlichten zijn qua kleurstelling exact hetzelfde als hier. Alleen zit er bij hun in de zijkant van de lichtunit een lampje (zit bij ons alleen een open ruimte zonder fitting), en zij hebben geen mistlichten.

Maar misschien zijn er ergens een paar afwijkende after market lichten te bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by dick0265@Aug 28 2005, 14:17

biggrin.gif Bedankt allemaal. ik heb de voorknipperlichten (onder koplamp en naast de koplamp) gevonden, die heb ik besteld ($84,00).

Nu nog de kleine ronde naast de voordeuren, die kon ik niet vinden, en natuurlijk de achterlichten (geen lexux style)... mocht iemand daarvoor een tip hebben...

<div align="right">

wat misschien een optie is, is dat je die kleine blanke knippers van een ander merk auto sloopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by The Dominator@Sep 21 2005, 16:37

Slopen is altijd mooi. rolleyes.gif   (moet ik nog even toevoegen bij "Hobby's)

Het rondrijden met die witte lampjes valt naar mij mening onder de categorie "Br33z4H"

Koop dan een sportbak oid, dan kan dat wel. (en kunnen we met onze Jeep overheen heerschen)

Sociaal-modus on:// suc-6 met het zoeken naar je lichtjes

<div align="right">

me vind dit nogal aggresief, sportbakkies kunnen best mooi zijn en passen trouwens ook prima in de achterbak tongue.giflaugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...