Spring naar bijdragen

Horten En Stoten Na Afkoelen.


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Inmiddels heb ik  zo'n 3000 km met de gc gereden en is mij een vervelende storing opgevallen die niet aan het licht kwam

met de proefrit en ook niet met het gebruik woonwerk.

Als de auto eenmaal op temperatuur gekomen is en dan wordt afgezet en na een uur afkoeling  weer gestart

 wordt doet zich het volgende voor.

 

Na ong. anderhalve minuut begint de auto in te houden gaat horten en stoten toerental gaat bij stilstaan op en neer van bijna 0 tot 750 tpm.

Dit duurt zo'n twee a driehonderd meter rijden en dan is het over en rijdt weer perfect, met tussen tijds uitzetten en weer starten is het ook verholpen.

Dit gebeurd alleen na een afkoelings periode van een uur of iets meer, is de auto volledig afgekoeld doet het probleem zich nooit voor.

 

De bougies en verdelerkap zijn nieuw,stappenmotor en sensor van het gaskleppenhuis zijn nieuw, slangen van de LPG inst.

heb ik vervangen die waren uitgedroogd en hierdoor kon valse lucht worden aangetrokken.

 

Maar het probleem is er nog, gelukkig alleen bij korte ritten en niet voor mijn dagelijks gebruik maar misschien is het onverstandig hier mee door te rijden.

 

Uitlezen geeft geen foutcodes.

 

Iemand een idee?

bewerkt door Everhardus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal, blok getest op lekkage bij de aansluitingen, vacuum slangetje van de cruisecontrol was gescheurd.

na reparatie ook hierna helaas geen verbetering.

 

Gisteren de voorste Lambdasonde vervangen: BINGO eindelijk raak :)

Siert mijn dank voor de tip, rijdt toch een stuk ontspannender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...