Spring naar bijdragen

Nieuwe Chevy 350 Block


steven
 Share

Recommended Posts

iemand betrouwbare adressen in de benelux waar ik een nieuwe 350 small block kan kopen? (compleet met carb, intake, ontsteking, ....) Is voor een mede jeeper die wat meer pit wil in zijn 4cyl cj. heeft voorkeur voor een nieuw chevy block ipv een revisie amc v8

 

Aan hoeveel pit zit hij te denken? En op gas eventueel of alleen benzine

 

250 of 290 pk genoeg? Vergeet niet dat het koppel bepalend is voor de pit en niet direct de pk's. 

 

Gaat tie een carb of injectie inbouwen?

 

Van welk jaar is zijn YJ ivm emissie eisen.

 

Er zijn genoeg adressen alleen verschilt het behoorlijk in prijzen hier en daar. Tevens moet je wel beseffen dat je totaal geen garantie krijgt als tie in een jeep ingebouwd wordt bij de erkende bedrijven. Van EPS is bekend dat ze mooie blokken leveren voor pittige prijzen. Helaas is ook bekend dat mensen die een dergelijk blok in hun 4x4 hadden zitten bij motorische  problemen niet hoefden aan te kloppen voor garantie bij EPS.

 

Ik ken een adres waar ik goede ervaringen mee heb die nieuwe blokken levert kaal of compleet tegen nette prijzen. 

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat tie ermee terreinrijden actief of af en toe een bospaadje pakken.

wordt gebruikt om te toeren bij mooi weer met het gezin.  Is volgens mij bij deze eigenaar nog nooit off road geweest.

Staat vrij origineel op 32-ers.

De eigenaar stoort zich vooral aan het gebrek aan vermogen.  (Vooral sinds hij met mijn cj7 V8 heeft gereden  :-)

Heeft ondertussen al een paar offertes ontvangen.  Zit toch een behoorlijk verschil tussen sommige.

C&P parts had een mooi pakket.  350 small block 290 pk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wordt gebruikt om te toeren bij mooi weer met het gezin.  Is volgens mij bij deze eigenaar nog nooit off road geweest.

Staat vrij origineel op 32-ers.

De eigenaar stoort zich vooral aan het gebrek aan vermogen.  (Vooral sinds hij met mijn cj7 V8 heeft gereden  :-)

Heeft ondertussen al een paar offertes ontvangen.  Zit toch een behoorlijk verschil tussen sommige.

C&P parts had een mooi pakket.  350 small block 290 pk

 

Ik ken C&P parts en weet ook waar zij de blokken halen.

 

Was het een deluxe pakket of turn key pakket die ze aanbieden.

 

Let op dat het echt een GM is en geen GM Goodwrench.

 

Wat moest het complete pakket kosten bij C&P parts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Btw waarom geen gm goodwrench?

 

Ik zeg niet dat het slecht is maar ik weet dat bedrijven blokken verkopen als 290pk GM blokken en het zijn dan Goodwrench blokken en nu komt het grappige. Goodwrench maakt geen 290pk blokken. Deze blokken zijn allemaal rond de 250pk max. Is dan lullig als je voor GM betaald en je Goodwrench krijgt. Ik zeg dus niet dat Goodwrench slecht is. Goodwrench is goodkoper en moet dus ook minder kosten als origineel GM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...