Spring naar bijdragen

Eventuele Aankoop / Info Van De Wrangler Tj


Recommended Posts

Ok haha. 

 

Tsja  helemaal nieuw in de jeep wereld haha!

 

Zijn er hier ook  leden die naar de Witte Ruijsheuvel in Oss komen  1 september zo'n offroad dag op een crossbaan?

 

Gelukkig valt het allemaal reuze mee voor jou.

 

Dit is het evenement die jij bedoelt. http://www.4wdfestival.nl/

 

Hou er rekening mee dat je niet alleen zal zijn. Ze verwachten honderden auto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stank van je auto kan zijn dat het chassis pas zwart is gemaakt .

De auto komt oorspronkelijk van Jeepstore deze doet niet anders dan het chassis met een spuitbus zwart spuiten

En misschien daar door de uitlaat of iets wat heet wordt het gaat stinken.

Deze stank gaat wel weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij Kien heb je toch een goede garantie...... en ik vermoed als ik dit zo allemaal lees, dat er inderdaad iets op je uitlaat is gaan verdampen...

hoop dat het allemaal wat mee zit..en ja blijft een auto van 13 ,14 jaar oud.. heb zelf ook onlangs een tj gekocht van 2000,, ook problemen met koeling, nieuwe radiateur erin  ,lekkages  van thermostat huis.. tja   maar ben er nog steeds blij mee.. dus ondanks alles gewoon blijven genieten..

laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit idd garantie op daarom kijken ze er eens naar.

 

Had nog eens gereden met de jeep maar toen merkte ik niets van de stank.  Ook heb ik hem naar Nijmegen gereden naar de garage ook toen niks gemerkt.  De airco stond wel uit..  voorheen aan. 

 

De bak zal het wel niet zijn anders rook ik die nu nog wel.  Misschien de remmen die bleven plakken ofzo geen idee.  Ik vermoed dat het wel iets kleins of niets zal zijn.  

 

Het is ook niet meer de jongste idd maar wel  heel tof om mee rond te rijden!!   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Heb ik ook aan zitten denken.

 

Het andere waar ik aan dacht is om zelf een soort koppelstuk in elkaar te lassen  voor achter de jeep,  En er ook af kan voor een gewone auto.   Alleen dat is niet echt gunstig in geval van een ongeluk....

 

Welke trekhaken zijn er allemaal op de markt voor een TJ?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hey,

 

 

Ik heb een rond knopje  onderaan het dashboard zitten bij de aansteker  met daarnaast een groen lampje.  

 

Waar is dat voor?     Was me nog helemaal niet opgevallen  :lol:   Als ik het aan zet dan gaat het groene lampje branden. 

 

 

 

 

Afgelopen weekend ook men hardtop laten blinderen, dat maakt hem af!

bewerkt door Thomas91
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan van alles zijn, van zelfbouw startonderbreker tot verstralers tot inschakeling van een locker tot spanning voor een accesoire die er af is gehaald!?

 

Kan ook zijn dat er een lier op heeft gezeten en dat het knopje voor spanning naar de lier is en het lichtje ter indicatie!? Hoor je iets schakelen, bv een relais klikje oid als je het knopje indrukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...