Spring naar bijdragen

ik moet slapen


Beest
 Share

Wat was uw favoriete kinderprogramma?  

1 stem

  1. 1. Wat was uw favoriete kinderprogramma?

    • bereboot
      0
    • ti ta tovenaar
    • de zevensprong
    • paulus de boskabouter
    • barbapapa
    • swiebertje
    • pippi langkous
      0
    • calimero
      0
    • bolke de beer
    • stuif-es-in


Recommended Posts

KudBeest (31) en ik (31)lazen de Donald Duck. Dat doen we iedere avond voor het slapen. Hij mag een verhaaltje uitkiezen en leest de eerste pagina zelf hardop voor, de andere zijn voor mij. Tot mijn verbazing las KudBeest gisteren het hele verhaal van Madam Mikmak in één ruk uit.

Er kwam het woord Bibelebontse pap in voor. Ik groef een diepe geul in mijn geheugen om het hele lied (of was het een versje?) naar boven te halen en kwam een aardig eind. Maar internet was beter.

Het nieuws kwam eraan en dus zei ik welterusten tegen de kleine man. Hij begint dan altijd te onderhandelen. Of we zijn favoriete spel Knussieknussieknusknusknus nog even kunnen doen, of Op een grote paddestoel of Alles op hem gooien. Ik vrees deze dingen als hij 32 is nog steeds te moeten doen.

"Neen, het is tijd. Nu slapen!", zei ik. "Altijd moet ik doen wat jij zegt, nooit wat ik wil. Dat is niet eerlijk!", vond KudBeest. "Hé, dat lijkt op Calimero!", schoot mij te binnen. Ik vertelde hem over het kuiken met de halve eierdop op zijn kop. KudBeest vond het fascinerend, maar dat kan ook komen omdat hij zo uitstel van executie kreeg met betrekking tot het slapen gaan.

Op internet had ik de Calimero-song snel gevonden. Ik riep KudBeest en was benieuwd wat hij van het liedje vond. Tot mijn verbazing stond hij met glinsterende ogen te luisteren, hij vond het geweldig. Met name de taalfout in de zin "want zij zijn groot en ik is klein". Zeker vier keer moest het nummer gedraaid worden.

Ik heb er maar meteen een JeepPoll van gemaakt:

Wat is uw favoriete kinderprogramma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

the dukes of hazard!!!!!!!

super!!!! zo'n dodge charger doet nu zo'n 25.000 euro in goede staat.

iedereen wil er een hebben door de serie maar door diezelfde serie zijn ze hartstikke zeldaam geworden!!!!

en dan daisy......en lekker,en jeep rijden,en serveerster zijn,en die benen,en,en....zucht... wub.gifwub.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Jul 28 2005, 22:35

the dukes of hazard!!!!!!!

super!!!! zo'n dodge charger doet nu zo'n 25.000 euro in goede staat.

iedereen wil er een hebben door de serie maar door diezelfde serie zijn ze hartstikke zeldaam geworden!!!!

en dan daisy......en lekker,en jeep rijden,en serveerster zijn,en die benen,en,en....zucht... wub.gif   wub.gif <div align="right">

Ik ga ook voor de Dukes.

Kan er nog steeds goed naar kijken. Ja ook naar Daisy..... biggrin.gif

De nieuwe Daisy uit de film die eerdaags verschijnt mag er ook wel wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Utah@Jul 30 2005, 09:51

Ik ga ook voor de Dukes.

Kan er nog steeds goed naar kijken. Ja ook naar Daisy..... biggrin.gif

De nieuwe Daisy uit de film die eerdaags verschijnt mag er ook wel wezen.

<div align="right">

heb vanmiddag toevallig de clip gezien van jessica's "these boots are made for walking" waarin de film het thema is...yummie wat ziet die meid er goed uit zeg!!!! tongue.giftongue.gifblink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...