Spring naar bijdragen

Is Er Iets Met Jeepforum.nl


sickboy
 Share

Recommended Posts

Hoi alle

Is ther something wrong with the forum server ?

Ive bean trying to log in via my computer,ipad,android with no luck at all.

If I use my wifi on my computer, ipad, android it will not load the jeepforum.nl,

it will load all other pages from the Internet no problems at all,

Im now loged with my android phone but im using the 3G connection.

My computer is telling me its the forum that is having problems with connection.

Ive also disconnected the wifi to see if it was playing up on me but that is all ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al een tijd lid, maar niet veel mee gedaan.

Sinds vorige week weer druk aant kijken. Moet ik echt vaker doen!! Leer elke dag..... maar ff on topic.

Gister en vandaag kan ik via thuis netwerk niet meer op de site. Via smartphone wel, als ik maar niet op me netwerk zit.

Iemand die dit kan verhelpen.??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon ook een week of 2 niet op het forum komen. Werd er tijdens een zoekfunctie op het forum uitgeknikkerd en heb daarna vele dagen met verschillende browers geprobeerd op de site te komen zonder succes totdat het vandaag ineens weer wel lukte. Hoop dat het vanaf nu weer normaal werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Namens klantenservice Jeepforum hierbij een "Sorry voor het ongemak".


Samen met de programmeur hebben ik dit uitgezocht.

De enige verklaring die we kunnen geven is dat het IP-nummer van de server "besmet" is door een hack in de forumsoftware van een tijdje terug waarbij er massaal is gemaild vanaf de server. De mailserver is toen meerdere malen vastgelopen. We weten zeker dat het probleem het IP-nummer van de server is omdat andere sites op dezelfde server ook niet bereikbaar waren. Het nummer staat dus ergens op een blacklist maar welke is niet te achterhalen. Vreemd is ook dat het vaak maar een paar dagen is.

 

Het hostbedrijf kan (of wil) de server geen ander IP-adres toekennen, dat zou de eenvoudigste oplossing zijn. Een alternatief is de website te gaan verhuizen maar dit brengt een hoop kosten met zich mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...