Jeroen dw Geplaatst December 11, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 11, 2012 Was met Jeep Cherokee XJ 1996 aan het rijden tot plots mijn ruitenwissers zeer traag gingen. Op gegeven moment was het gedaan met stroom. Spanning tijdens het draaien was geen 14V dus dacht alternator laten reviseren. Echter is het probleem nog niet opgelost. Kan het zijn dat de regulator in de computer stuk is? Iemand ervaring hiermee (het is een 2.5TD) Hulp meer dan welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst December 11, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 11, 2012 Ja dat kan, of je accu is echt overleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen dw Geplaatst December 12, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 12, 2012 Heb geprobeerd met andere accu (voor het vervangen van de alternator) misschien dit nog eens proberen. Ga ook proberen fourcode uit te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen dw Geplaatst December 12, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 12, 2012 Probleem gevonden, hoofd fuse vervangen. Hoe eenvoudig kan het zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph123 Geplaatst December 23, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 23, 2012 Hallo Jeroen, Waar zit die hoofdzekering precies? Groeten! Ralph Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen dw Geplaatst December 28, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 28, 2012 Aan de batterij in een rechthoekig zwart doosje. Er zitten ook de relais voor starter, abspomp... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst December 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Probleem gevonden, hoofd fuse vervangen. Hoe eenvoudig kan het zijn! Nou de oorzaak van het probleem nog...een hoofdzekering gaat niet "zomaar" kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen dw Geplaatst December 29, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Oorzaak volgens mij was te veel belasting... Koude weer, achterruit verwarming, blazer vol vermogen, lichten, radio,... Echter zit ik nu terug met een ander probleem (heb nieuwe topic... start niet meer na dagje offroaden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst December 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Koude weer, achterruit verwarming, blazer vol vermogen, lichten, radio,... Allemaal dingen die horen bij normaal gebruik van de auto.... Ik vermoed dat je twee topics meer met elkaar te maken hebben als je denkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen dw Geplaatst December 29, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Het enige wat ik dan kan bedenken is ergens een slechte massa-kabel, te grote weerstand... te weinig stroom... Iemand een idee of er bij een VM een "litze" massa kabel is, ik ben hem precies zelf nog nooit tegengekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst December 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Het enige wat ik dan kan bedenken is ergens een slechte massa-kabel, te grote weerstand... te weinig stroom... Iemand een idee of er bij een VM een "litze" massa kabel is, ik ben hem precies zelf nog nooit tegengekomen. Massa kabel zit volgensmij ergens links, bij de brandstof pomp. Nogal vol daar....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.