Spring naar bijdragen

Overzetdorpel


Han
 Share

Recommended Posts

Je kunt ook de komplete dorpel uit de wagen slijpen, hiervan de plaatdelen gebruiken die je nodig hebt om te repareren. Geert heeft de ZJ staan voor demontage, ik neem aan dat de slijptol erin zetten geen probleem is?

Hallo Geert

Nee ik bedoel de dorpel zelf die is rot en wil ik dus vervangen met een overzet dorpel van staal dus.

Groet

Han

Het karkas is ondertussen reeds naar het oud ijzer, en onder dat plastiek, zat er niet veel goeds meer...

Foto2689.jpg

Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het karkas is ondertussen reeds naar het oud ijzer, en onder dat plastiek, zat er niet veel goeds meer...

Foto2689.jpg

Geert

Gatenkaas dus!!

Ik heb bij mijn wagoneer een oude doorgeslepen dorpel meegenomen naar een cnc zetbedrijf en laten namaken 1,5 mm,zowel binnen, buitendorpel en ophanging cabine steunen 4 mm.alles wat rot was weggeslepen.1 zijde proplas en andere zijde afgelast 5 cm met tussenruimte,hierdoor kon ik primer laten inzuigen tussen de overlapte plaat.

Neem dan niet een groot produktie bedrijf, zitten ze niet op te wachten, personeelpot moet ook gespekt worden,doos gebak doet wonderen. :lol:

gebruikte plaat:zincor plaat

groeten Lars

bewerkt door wagojeneer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatenkaas dus!! Ik heb bij mijn wagoneer een oude doorgeslepen dorpel meegenomen naar een cnc zetbedrijf en laten namaken 1,5 mm,zowel binnen, buitendorpel en ophanging cabine steunen 4 mm.alles wat rot was weggeslepen.1 zijde proplas en andere zijde afgelast 5 cm met tussenruimte,hierdoor kon ik primer laten inzuigen tussen de overlapte plaat. Neem dan niet een groot produktie bedrijf, zitten ze niet op te wachten, personeelpot moet ook gespekt worden,doos gebak doet wonderen. :lol: gebruikte plaat:zincor plaat groeten Lars

oke, bedankt voor de tip.

groet

Han

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...