Spring naar bijdragen

WARN 8274 compleet


wrangler_tj
 Share

Recommended Posts

Ik heb binnenkort 2x een Warn 8274 te koop.

Je weet wel de "winchtrophys" winch, oersterk, supersnel, en lekker mooi op een JEEP. Ik heb ze zelf ook op mijn TJ en weet dus wat ze doet.

M8274_50.jpg

Wat is zoiets nog waard tweedehands.

De winch is compleet: dus RVS kabel met haak, afstandsbediening, reaisbox, rollenvenster en werkt perfect.

Wat hebben jullie over voor zoiets of zijn er misschien al die een bod willen uitbrengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prijs zal ongeveer rond de 1500 draaien of minder afhankelijk van de staat en de prijs die ik zelf ervoor moet betalen. Ik ga er zeker geen woekerprijs van maken, onze hobby is zo al duur genoeg als we mekaar dan wat kunnen helpen des te beter.

Ik neem nog geen aanbiedingen aan, wanneer ik ze heb plaats ik ze hier en dan vechten jullie het maar onder elkaar uit, lijkt mij voor iedereen het fairste.

Of stellen jullie iets anders voor...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warn® M8274-50 Winch Mounting Kit, YJ, 1987-95

Price: $199.95

--------------------------------------------------------------------------------

38631 Warn® M8274-50 8000 lb Winch with Roller Fairlead

Price: $1,267.50

Ff wachten op een betere Dollar koers en dan heb je hem voor minder dan €1500.

Zo duur zijn die vrachtkosten nou ook weer niet als je maar weet waar je moet bestellen. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Jul 14 2005, 22:49

Prijs zal ongeveer rond de 1500 draaien of minder afhankelijk van de staat en de prijs die ik zelf ervoor moet betalen.  Ik ga er zeker geen woekerprijs van maken, onze hobby is zo al duur genoeg als we mekaar dan wat kunnen helpen des te beter.

Ik neem nog geen aanbiedingen aan, wanneer ik ze heb plaats ik ze hier en dan vechten jullie het maar onder elkaar uit, lijkt mij voor iedereen het fairste.

Of stellen jullie iets anders voor...?

<div align="right">

Je bent tegoed voor deze wereld Voor euro 1500 heb je een nieuwe thuisbezorgd inclusief invoerechten en btw en transportkosten

usd 1267 momenteel 10% korting transport duurt 4 werkdagen en kost ongeveer

usd 150 Dus een nieuwe kost minder dan jou tweedehands aanbiedingen. ong.

€1350 all in. smileypissed4so.gifsmileypissed4so.gifsmileypissed4so.gif

WARN8274-50Winch

M827450.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Jul 18 2005, 10:21

Lap ik dacht weer eens een koopje gedaan te hebben en jullie een plezier te kunnen doen... Dan zal ik er één zelf bijhouden en ééntje met verlies moeten komen.

Is dat balen zeg...

<div align="right">

ach overkomt mij ook vaak genoeg dat ik een miskoop doe maar zolang de goede aankopen overheersen is het toch goed ? En hij past vast wel op een Landrover of een Suzuki wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hij is dus binnen en wordt verkocht!

Te koop Warn snelloper 12V, in goede staat.

Met zo goed als nieuwe kabel en grote haak en rollenvenster.

Tandwielen zijn ok, en draaien in nieuwe olie.

Speciale T-max relaiskast, veel beter dan de originele van Warn die vol slijk loopt, is waterdicht.

Prijs: € 1000

Voor info: mailen of GSM 0474628965

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...