Spring naar bijdragen

Hoe Weet Ik Voor Voor Type Ik Heb?


bruud
 Share

Recommended Posts

hallo,

2 maand geleden heb ik een jeep wrangler gekocht.

Maar hoe weet ik of het b.v. Laredo is of wat anders, en wat maakt het verschil?

En nog een vraagje, ik had een chromen jeep teken op mijn motor kap nu heb ik er een andere kap op gezet waar geen gaten er voor in zitten hoort zo'n teken er op te zitten?

Gr, ruud

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien je avatar heb je een YJ als dat tenminste je eigen Jeep is.

Hood ornament is niet standaard op een Wrangler. ;)

Voor zover ik weet heeft de Laredo (YJ) heeft een wat meer beklede deuren en een klokje in het dashbord en een extra stripping op de auto.

bewerkt door Sinjo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor zover ik weet heeft de Laredo (YJ) heeft een wat meer beklede deuren en een klokje in het dashbord en een extra stripping op de auto.

Is de Laredo de dure versie van de Wrangler dan? Bij de GC's zijn het altijd de goedkoopste uitvoeringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staan de verschillende uitvoeringen:

http://en.wikipedia....E2.80.931995.29

Trim levels

North American YJ/Wranglers were available in the following standard trims.

  • Base: also referred to as "S" & "SE" at different points in the model run; first few years the back seat and rear bumperettes were optional, some years the 6cyl engine was an option, other years only the 4cyl was available in the "Base" model.
  • Laredo Chrome grille, bumpers, and trim, hard top and hard full doors, tinted windows, faux leather interior, body color fender flares and alloy wheels)
  • Islander: See Islander
  • Sport: which featured "sport" graphics and, beginning in 1991, a 4.0 L 242 CID inline-6-cylinder engine
  • Sahara: which came standard with most available options, including body color fender flares and alloy wheels, also included with the Sahara edition are special green trail-cloth seats with storage pockets, interior door panels with pockets, front bumper mounted fog lamps, and plastic ends on the front bumper)
  • Renegade: See Renegade
  • Rio Grande Available in champagne gold, moss green and white and (rarely seen) Bright Mango; with a Pueblo themed interior trim package. This trim was only available in 1995, and was added to spice up the base 4-cylinder Wrangler 'S' models

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...