Spring naar bijdragen

Twee Eenvoudige Vragen


smelt
 Share

Recommended Posts

1. Hoe lopen de stroomdraden van de zijclignoteurs? Gaan die via de motorruimte onder de auto door langs de balken en dan opzij of gaan ze vanuit het dashboard binnen de auto langs de stoelen naar de zijlampen? Die draden zitten er bij mij namelijk helemaal niet en ik moet ze zelf trekken vanaf de schakelaar in het dashboard.

2. Hoe lang zijn de twee staafjes rechts en links die lopen vanaf de beugel van de huif (het dak) naar de voorruit? Wat is de afstand van oog beugel tot oog voorruit? Ik heb die dingen niet en moet ze zelf maken en ik weet niet wat de hoek is waaronder de twee beugels moeten staan dus kan ik zelf de afstand niet berekenen.

Groetjes

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kees,

1) De draden lopen vanaf het dashboard binnendoor langs de stoelen naar de richtingaanwijzerlampen, als je de originele draadafmeting wilt weten laat het even weten.

2) Als je een paar dagen geduld hebt dan zal ik een tekeningetje mailen, ik verblijf momenteel in het buitenland.

Groet, Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, geweldig die snelle antwoorden. Heb nu een paar Jeepers leren kennen en iedereen is even enthousiast en behulpzaam. VWb de antwoorden: ik ben blij dat ik niet voor de dertigste keer onder de auto hoef te kruipen. Binnendoor is wel zo simpel. Jammer alleen dat je dan die draden ziet lopen. Dat vind ik ook al van de draden van de benzinetank maar dat terzijde. Aan Chris: ik ben niet zo precies als jij dus laat de draadafmeting maar. Gaat mij erom de draden zo goed mogelijk weg te werken en de richtingaanwijzers goed te laten werken. Ik ben wel benieuwd naar de tekening van de beugels vd huif. Dat is namelijk slecht omschreven in het instructieboek. Ik wacht het af. Enne....veel plezier in het buitenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, dat heeft je tijd gekost. Heel erg bedankt. Mooie klus de komende maanden om die dingen precies goed te krijgen. VWb de beugels, die heb ik vastgezet op basis van de haakjes aan de binnenzijde van de splinternieuwe huif. Ik heb het nog niet opgemeten maar volgens mij zit dat goed. Ik heb een paar foto,s op mijn blog: www.knutseljeep.blogspot.nl

Bedankt.

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kees,

Inderdaad maar een paar foto's op je blog, wat zeg je een paar?

Het is is een prachtige samenvatting geworden van wat je zwager en jij hebben gepresteerd, petje af.

De verhalen die jij erbij schrijft zijn boeiend en met de nodige humor(zelfspot) geschreven, ik heb ervan genoten.

Vooral het "spuiten en slikken" dat was even smullen, je zult het niet geloven maar de tranen biggelden mij over de wangen.

Wat een grappige tekst, je volgens mij ben een carriere misgelopen.

Maar alle gekheid op een stokje tot nu toe hebben jullie een mooie klus geklaard. PROFICIAT!!!

Groet, Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...