Spring naar bijdragen

Onze Auto Moet Een Naam


dedoo
 Share

Recommended Posts

We zitten te verzinnen voor een naam voor ons zwarte monster en hebben een aantal namen verzonnen.

Wie helpt ons mee voor een nieuwe naam? :yes:

Swamp Operator

Shadow

Swamp Thing

Mud Whisperer

Mud collector

Prometheus (God v/d Techniek)

Nemesis (godin v/d Wraak(

Black Mamba

Infected Mushroom ( een nummer die wij heel erg leuk vinden van een muzikant heet zo ...vandaar)

:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Swamp Thing vinden we ook wel erg leuk.

Namen die we al hadden staan niet in volgorde van hoe leuk wij ze vinden hoor overigens we hadden net gewoon even snel wat namen verzonnen en hier neergezet. om alvast een beginnetje te maken. Infected Mushroom is wel lachen maar de naam is zo lang. We willen het wel een beetje groot op de motorkap hebben staan straks

Ja, met je eens Kameel dat stoere hoeft van ons ook niet echt. We zijn ook niet echt stoer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol (bottomless) Moneypit - daar zijn we inmiddels ook al wel achter.

Even de aanhanger wegbrengen net en komt er ineens een rook onder de motorkap vandaan joh :huh: samen met een hoop geknerp en gepiep.

Dynamo naar de kl**e.

Vorige eigenaar de riem veelste strak aangetrokken en nu dus lagertjes het begeven. We hebben de riem maar doorgeknipt en hoopte dat hij nu een keer niet af zou slaan haha was maar een stukje van 10km dus viel wel mee.

Gelukkig niet gisteren gebeurd toen heb ik er nog even 450km mee gereden met samengeknepen billen.

Kameel

Al Kaida strijder - Die zijn ook graag in het zand en ook niet stoer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol (bottomless) Moneypit - daar zijn we inmiddels ook al wel achter.

Weet niet waar ik het van de week gelezen heb, hier of ergens anders & volgens mij is ie ook al oud, maar hij heeft toch al die naam? ;) JEEP : Just Empty Every Pocket

Naam voor m'n Jeep heb ik nog niet bij stilgestaan. Als m'n hond nu Jack heette had ik de Jeep Daniels genoemd :D :D ik heb hem tenslotte mede voor m'n hond aangeschaft zodat die lekker mee kan.

Hmmm, brengt me op een idee. M'n maatje heet Troy dus zou Odyssey of Ulysses een geschikte naam voor m'n Jeep zijn of is dat het lot tarten whaha.

Maar sorry is niet mijn "naam voor m'n jeep" topic :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...