Spring naar bijdragen

Softtop In Vs Bestellen Of Niet?


Leo5
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

M'n YJ is aan een nieuwe softtop toe, en dat wordt weer een Bestop Sunrider. Nou kan ik die hier in Nederland bestellen en ben dan ruim 900 euro verder.

Hier http://www.jeep4x4ce...k-51698-01.html staat er echter een voor 662,90 dollar, en gezien de dollarkoers lijkt dat aantrekkelijk.

Nou komt daar nog een en ander bij voor transport, btw enzo... maar een sommigen van jullie hebben meer ervaring dan ik met bestellen in de VS. Doe ik hier slim aan, of is het lood om oud ijzer? Wat komt er allemaal nog bij de prijs op?

Benieuwd naar jullie mening.

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let op de verzendkosten, die kunnen enorm schelen van shop tot shop.. beetje rondkijken loont. (deze is aan de dure kant)

Het is in die zin lood om oud ijzer, ze verkopen allemaal hetzelfde. ;)

Waar vindt jij hem dan goedkoper. Bedoel jij dan de prijs voor de softop of de verzendkosten?

Ze zitten allemaal rond de 660 a 665 dollar voor een Bestop Sunrider

Bij quadratec en 4wd zijn ze zelfs iets duurder.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepers,

M'n YJ is aan een nieuwe softtop toe, en dat wordt weer een Bestop Sunrider. Nou kan ik die hier in Nederland bestellen en ben dan ruim 900 euro verder.

Hier http://www.jeep4x4ce...k-51698-01.html staat er echter een voor 662,90 dollar, en gezien de dollarkoers lijkt dat aantrekkelijk.

Nou komt daar nog een en ander bij voor transport, btw enzo... maar een sommigen van jullie hebben meer ervaring dan ik met bestellen in de VS. Doe ik hier slim aan, of is het lood om oud ijzer? Wat komt er allemaal nog bij de prijs op?

Benieuwd naar jullie mening.

Leo

De transportkosten zullen bepalend zijn voor de prijs. Die kunnen nog wel eens tientallen dollars verschillen per bedrijf en locatie zoals door de mensen hierboven aangegeven.

Denk dat als je het goed doet je ergens rond de 750 euro kwijt zal zijn inclusief invoerrechten.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar mag je dan nog BTW over gaan betalen...

750 euro inclusief invoerrechten en daar hoort de BTW ook bij bij mij.

Als hier de btw enz nog bij zou komen kan je hem net zo goed in Duitsland halen via ebay.de

660 dollar bestop sunrider 148 dollar verzenden maakt het bedrag 808 dollar =614 euro * 1.235 = 758 euro.

Heb hem namelijk zelf via quadratec gekocht voor de yj.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar vindt jij hem dan goedkoper. Bedoel jij dan de prijs voor de softop of de verzendkosten?

Ze zitten allemaal rond de 660 a 665 dollar voor een Bestop Sunrider

Bij quadratec en 4wd zijn ze zelfs iets duurder.

Morris4x4 heeft de reputatie dat ze wat wat duur zijn wat betreft verzendkosten, geen idee of dat bij deze top ook zo is.

De uiteindelijke prijs maakt dan weer weinig uit in vergelijking met de concurrentie.. wat ik al zei: lood om oud ijzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die van mij bij 4wd.com besteld destijds. Scheelde wel best veel. Ik had wel meteen softdeuren erbij besteld. dat maakt het verschil nog aantrekkelijker.

Mijn tip: als je bestelt in Amerika bestel dan meteen wat voorraad, zoals kruisjes en zo. dat maakt het verschil gewoon groter.

Ik weet niet er zijn ook bedrijven die de transport regelen en claimen goedkoper te zijn als de reguliere weg? Ik heb er geen ervaring mee.. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...