Spring naar bijdragen

Snorkels Voor Een <acronym title='Jeep Cherokee (1984-2001)'>XJ</acronym>; Interesse?


mrobers
 Share

Recommended Posts

Hey Jeepers!

Ik ben van plan om een snorkel op de XJ van m'n vrouw te zetten. Puur voor de lol dus ik wil ook niet de hoofdprijs betalen.

Nu kan ik er een van Marktplaats kopen voor €199, maar ik kan er ook zelf 10 uit China halen en dan kom ik op ca. €99. Maar ja, wat moet ik er met 10 :)

Ze zijn compleet met buizen, aansluitmateriaal, template voor het boren van de gaten etc. etc. (zie plaatje).

Zou er interesse voor zijn op dit forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jeepers!

Ik ben van plan om een snorkel op de XJ van m'n vrouw te zetten. Puur voor de lol dus ik wil ook niet de hoofdprijs betalen.

Nu kan ik er een van Marktplaats kopen voor €199, maar ik kan er ook zelf 10 uit China halen en dan kom ik op ca. €99. Maar ja, wat moet ik er met 10 :)

Ze zijn compleet met buizen, aansluitmateriaal, template voor het boren van de gaten etc. etc. (zie plaatje).

Zou er interesse voor zijn op dit forum?

Mike,

Als de chinese kwaliteit dadelijk niet voldoet ( wat wel vaker voorkomt ) krijg jij straks 9 mensen achter je aan.

Ik heb geen idee of die 199 euro snorkel ook uit China komt. Hij heeft het over safari snorkels maar je kan hem live bekijken, zien en voelen voordat je er een cent aan uitgegeven hebt.

Bij de snorkels uit China kan je hem pas bekijken en voelen als je al betaald heb.

Ik heb een tijdje terug met een goede vriend geluidsapparatuur vanuit China laten komen. We zijn er zelfs heen gegaan om de fabriek te bekijken. Alles leek goed. De apparatuur draait nu al ruim 6 maanden in diverse clubs maar er ontstaan steeds meer problemen met de geleverde apparatuur.

Laat goedkoop geen duurkoop zijn!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 jaar geleden via een kennis ook een snorkel uit china laten komen en die is uiteindelijk verkocht aan 'Loek cherokee'. Hij heeft de cherokee ondertussen verkocht, maar recent heb ik deze cherokee nog zien rijden. De snorkel functioneert nog prima en montage was ook prima te doen. Hij zat in een doos met montagemateriaal erbij (schroeven/boormal/etc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...