Spring naar bijdragen

Computer 4.0Ho


Gele CJ7
 Share

Recommended Posts

Goedenmorgen Jeepers,

Heb een Jeep Wrangler-Renegade uit 1992 en had ineens problemen met starten met koude motor

Nu blijkt de computer een storing te hebben en andere computer erin en probleem opgelost

Mijn vraag: is deze computer te repareren? (zie er een soort Gel-rubberachtig iets in zitten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu een computer in van een '93er en de ouwe computer is van '91, heb zelf een automaat en die er nu in zit weet ik niet voor wat voor bak hij is

Maar hij start goed en alles werkt weer naar behorenen, m'n lampje "Maint Reqd" is weer uit :P

Heb nu wel verhalen gehoord over repareren maar kortste klap is gewoon een andere erin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu een computer in van een '93er en de ouwe computer is van '91, heb zelf een automaat en die er nu in zit weet ik niet voor wat voor bak hij is

Maar hij start goed en alles werkt weer naar behorenen, m'n lampje "Maint Reqd" is weer uit :P

Heb nu wel verhalen gehoord over repareren maar kortste klap is gewoon een andere erin?

Repareren is redelijkerwijs ondoenlijk.

Bij mijn weten maakt het bij een 4.0iHO ook niet uit of je een '91er of een '93er PCM monteert. Daarna kan er weer een verschil zijn, dat weet ik zo niet meer.

Automaat of handbak maakt voor de PCM ook geen verschil, voor zover ik me herinner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...