Spring naar bijdragen

Ongeluk


peerke
 Share

Recommended Posts

die 2 personen zijn bekende van mij. de bestuurder is per traumahelikopter afgevoerd naar het radboud ziekenhuis in nijmegen. daar wordt hij nu geoppereerd aan zijn been. de voorspelling is dat de operatie ongeveer 8 uur tijd inbeslag neemt. bij de passagier valt de verwondingen minder ernstig mee. en is over gebracht naar het elkerliek ziekenhuis in helmond

het ongeluk is gebeurd op de T-splitsing grasbeemd hooibeemd.

het industrein waar het ongeval is gebeurd. hebben de wegenl veel bochten. dit industrieterrein de weijer werd voorheen veel gebruikt voor de ELE-Rally.

mijn baas kan het weten want die is ooit eens tijdens de ele-rally bij de overbuurman met zijn rally auto de poort binnen gevlamd. op hetzelfde industrieterrein

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry hoor maar ik kan daar niet echt mee zitten

het is lullig als je de persoon kent maar zo een ongeval is

bijna altijd aan de persoon zelf te verwijten

dus als je er niet tegen kan moet je er maar overheen lezen

als de gordels aan hadden gehad dan waren ze erniet uitgeslingerd. en als ik die plas bloed zie liggen op de foto. zal de jeep wel op de bestuurder zijn been terecht zijn gekomen. ik denk dat ze vol in de ankers moesten omdat er misschien verkeer van rechts aankwam.

en deze weg rij ik dagelijks met mijn auto en vrachtwagen. omdat 200 mtr verderop het bedrijf zit waar ik werk. en het is niet de eerstekeer dat er op dit gedeelte van het industrieterrein een ernstig ongeluk is gebeurd. op dit industrieterrein wordt weleens door rallyfanaten gebruikt om het ele-parcours na te doen. en houden dan niet rekening mee met o.a het vrachtverkeer wat er 24 uur per dag rond rijdt

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry hoor maar ik kan daar niet echt mee zitten

het is lullig als je de persoon kent maar zo een ongeval is

bijna altijd aan de persoon zelf te verwijten

dus als je er niet tegen kan moet je er maar overheen lezen

volgens mij kun je er dan beter niets neer zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we kunnen wel allemaal gaan zitten gissen hoe het gebeurt is daar je niets aan

we kunnen beter medeleven hebben met de slachtoffers en dat ze allebei er

goed vanaf brengen en niets over houden en de opmerkingen van ratteplaag

dat slaat helemaal nergens op dus hou je praatjes voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een ongeluk betrokken raken is nooit goed en of het nu een jeeper , benz rijder of alfa rijder is. Het is allemaal zeer triest als het gebeurd!

Voor je het weet sta je in een file te wachten op iets wat niet is gebeurd en wordt je van achter aangereden door een stel randdebielen die voor een paar tientjes benzine hebben gejat.

Sterkte allemaal!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry hoor maar ik kan daar niet echt mee zitten

het is lullig als je de persoon kent maar zo een ongeval is

bijna altijd aan de persoon zelf te verwijten

dus als je er niet tegen kan moet je er maar overheen lezen

Dat ze in Drenthe ook al van die mafketels hebben zonder respect ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag het wegdek gezien. ik kon geen remsporen constateren. maar wel een finke lange kras van +- 2.50 mtr in het wegdek. dat kun je ook zien op de foto's van het sporen onderzoek met bordjes A B C. ik denk dat hij de macht over het stuur is verloren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb vandaag het wegdek gezien. ik kon geen remsporen constateren. maar wel een finke lange kras van +- 2.50 mtr in het wegdek. dat kun je ook zien op de foto's van het sporen onderzoek met bordjes A B C. ik denk dat hij de macht over het stuur is verloren

Misschien horen we snel via via hoe het met de personen is.

Zag dat jij ook mazzel hebt gehad F.M

Ook jij sterkte.

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag de passagier gesproken. met wat kneuzingen is hij goed weggekomen. hij heeft 1 dag in het zkhs gelegen. met de bestuurder is het minder goed afgelopen. die heeft in zijn onderlichaam nogal wat bot breuken opgelopen. maar is gelukkig nog wel bij bewustzijn. ze hebben ook veel mazzel gehad dat de hulpdiensten snel terplaatse waren. op de plek waar de jeep kantelde. zit een paar meter verderop een plasticfabriek dat 24 uur per dag in bedrijf is dag in dag uit. de medewerkers daarvan hebben 112 gebeld en eerste hulp verleend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...