Spring naar bijdragen

Arb Air Locker Dana 35


Jeroen dw
 Share

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een air locker voor in mijn jeep cherokee 2.5td.

Heeft iemand een idee waar ik hem best koop? Het gaat over een ARB air locker voor een DANA 35 as met verhouding 3.54.

Ik zou graag iets vinden aan een "goede prijs"!

Laat eventueel weten waar jullie er één gekocht hebben + ervaringen hiermee...

Al vast bedankt

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar een air locker voor in mijn jeep cherokee 2.5td.

Heeft iemand een idee waar ik hem best koop? Het gaat over een ARB air locker voor een DANA 35 as met verhouding 3.54.

Ik zou graag iets vinden aan een "goede prijs"!

Laat eventueel weten waar jullie er één gekocht hebben + ervaringen hiermee...

Al vast bedankt

Jeroen

Goedkoper als hieronder vind je ze niet. Tis volgens mij wel het oude model ARB locker die uit 3 delen bestaat. Gaat 1 van de delen kapot kan je de locker weggooien daar de onderdelen voor dit type model locker niet meer te verkrijgen zijn.

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/jeep-onderdelen/483725909-arb-air-locker-model-rd68-voor-dana-35-as.html?return=eJwtjFsKwjAQRfdSaD%2FzsH4lBKk7iU0kIY8OmRRFce9O0a977oNrlVTvqIRGJc9SDehtW4MOvYPiPG3gKyu2pQ7Z2o6sZv6bMAhweWYjJ4emb%2BO8yHG%2BukhAmjvpKwIh3h3%2BWzhSQVCoWOpefIsr2fQga9uNcMPj4TQB7EYM%2BvMFPzQyQg%3D%3D&df=1&fta=eNpFz01uwyAQBeC7sMgazI9hkK%2FQK1gD2CmqHSNjJ1aj3L3gtOru06DhzUNo4ZlBA9nXqb%2FjlInNoCSQY%2BrYJeRuW4DZEMFOG3zHZPMYcpmkDaidE9z2eVijt18PwNXZJUdoLintHa0fCSAJrwOxsaxk4EBiOBNYS4FwhxhGjwcLvBkHLgoah8b4CkORyoqWOVNBhRZaHcwHzUfKKyRrZHnyhiP1rkDrMCpTIT1KevxHuGCEE7JCe6fwDaZZgdFSsJLulBsU1W9wZyqY1pSdJ5frtyVhyP003K7b518rA2TGo69FS7dwzhog%2BCD245d3YhEoPF%2BvH6CacM4%3D&fta_ind=8&fs=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar volgens mij gaat die locker ook niet passen omdat je een 3.54 nodig hebt en de locker die aangeboden word voor een 3.31 en lager is dus b.v. voor een 3.07 overbrenging.

Tis precies de omgekeerde wereld.

3.31 & down is dus 3.54, 3.77, 4.10 enz...

3.54 & up is dus voor 3.31, 3.07 enz....

Als ik het me goed herinner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net nog eens onderzocht wat mijn overbrenging zou zijn. Op internet vond ik dat er in een xj diesel van 1996 een overbrenging van 3.73 zit. Is die locker van 200 euro dan passend?

Al vast bedankt.

Nee gaat niet passen.

Heb jij ABS? Dan moet je ook goed opletten dat je een locker koopt die wel of niet geschikt is voor ABS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen ABS, ik belde met de advertentie en dit was een garage die zeiden dat hij zou passen...

Er staat op 3.31&down dus ook 3.73 dacht ik... hoe kan ik weten of dit nu wel past of niet?

Hier is veel onduidelijkheid over voor mij!

Er staat bij (incl ABS), ik heb geen ABS maakt dat uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, even alles opgezocht op internet.

Dus ik heb nodig 3.54 & up of 3.31 & up, want ik heb een ring en pinion verhouding van 3.73!

Ik veronderstel dat de locker van op marktplaats niet voldoet omdat hier staat "down" en "inc ABS" (en ik heb geen ABS).

Als ik fout ben had ik het graag geweten, dus laat maar horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, even alles opgezocht op internet.

Dus ik heb nodig 3.54 & up of 3.31 & up, want ik heb een ring en pinion verhouding van 3.73!

Ik veronderstel dat de locker van op marktplaats niet voldoet omdat hier staat "down" en "inc ABS" (en ik heb geen ABS).

Als ik fout ben had ik het graag geweten, dus laat maar horen!

Nu heb je het goed begrepen, de locker van marktplaats past niet. Jij hebt een 3.54 en up nodig zoals ik in het begin al gezegd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...