Spring naar bijdragen

Amerikaanse Achterlichten


Unlimited
 Share

Recommended Posts

Fysiek zullen ze wel passen. Op mijn Amerikaanse JK heb ik de volgende draden:

Paars-wit voor achterlichten (L+R), Geel-wit voor linker knipper+remlicht (duplolamp samen met achterlicht, 5W/21W), wit voor rechter knipper + remlicht

Zwart voor GND. Is ook alleen GND als de lampen branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze passen wel maar de indeling is anders zoals reeds opgemerkt, je zult voor de achteruitrijlamp een extra opening moeten maken

Op eu versie zijn 3 compartimenten in de us versie maar 2 (2007) ik heb ze zelf ook gemonteerd.

Vr gr

Freek

dus, als ik het goed begrijp, is het witte (doorzichtige) gedeelte onderaan de lichten de richtingaanwijzer? Ik had gedacht dat dat de achteruitrijlichten waren, en de richtingaanwijzers ook rood waren. Is het veel werk om dit aan te passen, of is het mogelijk om het binnenwerk vd lichten te verwisselen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze passen wel maar de indeling is anders zoals reeds opgemerkt, je zult voor de achteruitrijlamp een extra opening moeten maken

Op eu versie zijn 3 compartimenten in de us versie maar 2 (2007) ik heb ze zelf ook gemonteerd.

Vr gr

Freek

Waar en hoe heb je ze besteld trouwens?

Mvg,

Mil

(en iedereen al bedankt voor de reactie!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar en hoe heb je ze besteld trouwens?

Mvg,

Mil

(en iedereen al bedankt voor de reactie!)

Nee je kunt het binnenwerk niet verwisselen met wat kunst en vlieg werk hebben we een extra opening gemaakt voor de achteruitrijlamp, ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik ze online besteld heb samen met wat andere zaken

Mocht je er niet uikomen laat het me even weten dan ga ik voor je opzoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik heb een rond led licht in de middenas van mijn 5de wiel gestoken - is derde stoplicht maar ook achteruitrijlicht in een.

Werkt perfect en straalt zeer goed.  Bij stop is de lichtsterkte zoals een F1 wagen.  (verschieten en zeer goed zichtbaar)

Bij het achteruit rijden is het heel fel wit verlicht.

Kan er wel een fotootje van maken indien interesse.

USA lichten zijn er ook in Led maar zoals eerder gezegd kabels dienen aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mss is dit interessant 

 

Je zult ongetwijfeld de behuizingen kunnen omwisselen met wat kunst en vliegwerk (ik snap het voordeel dan niet van, maar dat is ook niet belangrijk).

 

De bekabeling is echter een heel ander verhaal. Zoals eerder geschreven zijn rem- en knipperlicht op dezelfde aansturing en dit start ergens voor in de TIPM (Totally Integrated Power Module). Je kunt deze bekabeling dus niet zomaar uitwisselen, of je zult waarschijnlijk een andere module moeten steken. Ik heb hier diagrammen liggen van de EU en US versie en bij de US zijn er dus ook minder kabels aanwezig.

 

Ik zelf was bezig om LED's achterin te steken, maar dat staat ff op een laag pitje. Ik denk er echter wel een oplossing voor te hebben gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...