Spring naar bijdragen

Goede Cj8 Op De Markt


ROELAND
 Share

Recommended Posts

Een goede maat van me (diegene die m'n CJ-7 heeft gevonden) heeft een van zijn CJ-8's op de markt.

Deffo een goeie truck en geen hanky-panky.

Effe kijken op Ebay UK.

Moderators : Ik hoop dat ik hiermee geen reglementen mee overtreed maar deze moet even onder de aandacht worden gebracht van de CJ community.

post-1492-0-11831800-1307046678_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prijs waar die voor weg kan valt nog mee 6000 pond.

Er zit wel body werk aan.

Die prijs was bij de laatste verkoop overeengekomen maar koper kwam uiteindelijk niet over de brug met de ca$h.

Kevin staat open voor een bod in die richting.

V.w.b. plaatwerk heb je waarschijnlijk niet goed gelezen want dat is mimimaal, toch zeker voor een truck van die leeftijd. Verkoper is 200% eerlijk en daar kan ik voor instaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

V.w.b. plaatwerk heb je waarschijnlijk niet goed gelezen want dat is mimimaal, toch zeker voor een truck van die leeftijd. Verkoper is 200% eerlijk en daar kan ik voor instaan.

Dit heeft niks met lezen te maken. Heb een mail van de verkoper gehad waarin alles staat omschreven en dat er een klein beetje bodywerk aan zit en wat schrijf ik ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heeft niks met lezen te maken. Heb een mail van de verkoper gehad waarin alles staat omschreven en dat er een klein beetje bodywerk aan zit en wat schrijf ik ????

De (oranje)scrambler waar het hier om gaat is 99% roestvrij

Kevin heeft er nog een maar die heeft inderdaad wat meer TLC nodig.

Voor alle duidelijkheid even fototjes bijgevoegd van de 2de

In elk geval zijn het twee unieke trucks waarvan er niet veel op de markt komen in deze conditie.

(zijn er nog CJ'ers die die CJ8 in Duitland hebben gezien op ebay een maand geleden. Die was dus 75% weg gerot)

Gezien de groote van de foto's eentje in aparte post.

post-1492-0-58200400-1307459684_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel handig dat het stuur meteen op de goede plek zit :D als je gaat emigreren naar:

Australië ,Bahamas ,Bangladesh ,Barbados ,Bhutan ,Botswana ,Brunei ,Cyprus ,Dominica ,Fiji ,Grenada,Guyana ,Ierland ,India ,Indonesië ,Jamaica ,Japan ,Kenya ,

Kiribati ,Leshoto ,Malawi ,Maleisië ,Malediven ,Malta ,Mauritius ,Mozambique ,Namibië ,Nauru ,Nepal ,Nieuw-Zeeland ,Oost-Timor ,Pakistan ,Papua Nieuw Guinea ,Saint Kitts and Nevis ,Saint Lucia ,Saint Vincent and the Grenadines ,Samoa ,Seychellen ,Singapore ,Solomon Islands ,Sri Lanka ,Suriname ,Swaziland ,Tanzania ,Thailand ,Tonga ,Trinidad and Tobago ,Tuvalu ,Uganda ,Verenigd Koninkrijk ,Zambia ,Zimbabwe ,Zuid-Afrika, Antigua, Barbuda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...