Spring naar bijdragen

Filter In Benzineleiding + Uitlaatgassen


Recommended Posts

Heren: een vraagje;

In de benzineleiding vóór de Weber carburateur zit een filtertje (zo'n rond tonnetje).

Dit filtertje heeft geen retourleiding. Hoorde vandaag dat dat toch wel verstandig is ivm teveel toevoer van benzine naar de carburateur.

Zo laten zitten of iets aan doen?

Nog even iets wat wel met het bovenstaande te maken heeft;

Als ik een stukje gereden heb, stink ik een uur in de wind naar de uitlaatgassen.

Verminderd die stank als ik een HEI ontsteking laat monteren (betere verbranding e.d.)?

Hoor graag van jullie, groet Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Retour leiding en/of drukregelaar, Weber zijn gevoelig voor te hoge brandstofdruk.

Stinken...... tja.....zal met een HEI niet minder worden, wel een betere vonk. Carburateur een keertje (laten) afstellen? Check ook of de rubbers bij de pooken goed afdichten, hier komt nogal eens wat uitlaatgas naar binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en weber staat standaard op een C O van 6 inplaats van BV 0.4 even de CO laten bij stellen bij de garage

de weber heeft geen retour leiding nodig wel een hei te aan bevelen maar wel eve hoger zetten dan de normale waarde van de originele ontsteking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...