Jump to content

M-REX

Forum member
  • Posts

    198
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

M-REX last won the day on March 18 2015

M-REX had the most liked content!

About M-REX

  • Birthday 08/25/1965

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.uipko.nl
  • ICQ
    uipko@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-5
  • Bouwjaar
    1981

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

M-REX's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputation

  1. even tevroeg gereageerd robert had net een pb naar me gestuurt probleem op gelost
  2. nee helaas ben nog zoekende
  3. volvomobiel had je al een pb gestuur mischien niet goed over gekomen maar heb er wel intresse in laat even wat horen
  4. gaat me meer om de onderste die me de rubber er om heen maar je heb pb
  5. jo ben op zoek naar een stuurstang voor me cj 5 die gaat van stuurhuis naar het stuur zelf gaat wel om een stuurstang voor een stuurbekrachtiging onderste kruis gedeelt is finaal aan gort wie heeft er nog ene liggen cj5 cj 7 yj uipko
  6. Ik zit alweer in deel 3 gezeik pfffff de belastingdienst Even een week gewacht op het nieuwe kenteken toen uit de schorsing gehaalt en gelijk de aanvraag brief bijzonder toeslag ingevult op gestuurt Week later volle aan slag voor op bezine rijden Weer 3 dagen laten een aanslag voor op gas rijden binnen gekregen Weer 3 dagen laten zowel de aanslag voor benzine van me rekening gehaalt en nog een de aanslag voor gas Pff dats ia een flinke hap uit me maand loon Toen maar eens met de heren gebeld met de belasting dienst En jawel ik kwam voor de bijzonder toeslag in aan merking en was al IN behandeling geweest De teveel betaalde euro,s zouden worden terug stort maar. Een dag later WTF nog eens 120 euro van me rekening gehaalt Al met al zowat bijna 1000 euro Weer maar eens met apeldoorn gebeld en nu met een boze stem En hun vriendelijk maar dringend verzocht dit weer terug testorten En gelukkig heb van de week de de euro.s weer terug geboekt gekregen en de brief voor de bijzondertarief kwam ook binnen Moraal van het verhaal niet automatisch van je rekening laten halen pffffff scheeld je een hoop ellende
  7. tja helaas alleen heeft wel resultaat geboekt blijf lekker op de yj carburateur rijden die is nu echt goed en als het goed is waarom veranderen oja het verbruik is een op een emmer hahahahahaha
  8. even een kleine update maandag eindelijk tijd gevonden om als nog weer naar de rdw tegaan voor de her keurring CO meeting binnen 10 min stond ik alweer buiten alles spik en span nu wachten op het nieuwe kenteken nu mijn vraag om het moment loop hij als een trein op de 2 barrel yj carburateur zeer goed zelfs maar ook deze heeft haken en ogen hoorde ik voor het terrein rijden wat is nu wijsheid om als nog een edelbrock 4 barrel te monteren of de YJ carburateur laten zitten
  9. tekoop aan geboden 2 x snapp on slagmoersleutels nieuw de prijs is 85 euro per stuk voor intresse pb maar uipko
  10. vandaag wederom de carburateur eens uit mekaar gehaald de gehele zooi weer op de werkbank liggen in weken en in eens pong blijk dat mijn alteratiepomp telescopisch is deze uit mekaar gehaald en gangbaar gemaakt oja hier zit ook zo beruchte veer met kogeltje in die ik even tijdelijk kwijt was magneet doet wonderen en het de rubber de zuiger gedeelte wat op spanning gezet en verdomt hij reageert super op het gas pedaal nu maar ben er nog niet morgen even met iemand op stap voor ander optie
  11. @Michel1972 de 500 cfm edelbrock was een aanbeveling van vele die ik daar over had gevraag de 600 is echt teveel daar is getwijvel over mogelijk de 500 was makelijk af testellen voor mijn 4,3 blok zonder veel gedoe en lager als 500 gaat edelbrock niet voor 3 jaar terug had ik een 2 barrel holley carburateur met tussen spacer op mijn edelbrock intake zitten en ook daar over was ik niet tevreden ik geloof als ik het goed heb het een 300 of 400 cfm was steeds gedonder met mijn CO dit was wel op mijn oude blok een V6 3.8 @Gymmpie er zit een oud type open air filter op ontsteking bij stellen al tig keer gedaan blijft het zelfde (zie foto.s) eigen gemaakte tussen spacer eigengemaakt tussen stuk voor de open air filter en deze op de bestaande filterhuis vast gelast https://plus.google.com/photos/105473948763435076490/albums/6006304335218663809 welk type caburateur adviseer jullie dan ???? ps er word op bijde pijpen gemeten de co dan
  12. wat problemen kunnen oplossen zaterdag de carburateur los gehaald en in delen op de werkbank gelegd maar het werd al laat dus ben gestopt zondag even rustdag gehad wegens die paashaas maandag de zooi er weer op gezet en WTF hij liep nog ruk vanmorgen snel even op en neer gereden naar de lokale garage en GVD 5.5% teveel voor de rdw dus terug en alles even goed op mij laten in werken eerst nog werken en s.avonds er verder mee oke dan dan maar uipko stijl gebruiken CO schroeven er uit sproeiers er uit vlotter kamer er uit acceleratiepomp er uit alle vacuum kanalen open en gaan met die banaan even lekker aan het gif mengen geweest met remolie en kruipolie en tinner en de carburateur vol gegoten met deze mengsel en hoppa 10 bar luchtdruk door alle kanalen sproeiers vacuum enz enz enz enz ook de speciale beluchting kamer met kleppen hup ook door alles door heen jassen al dit gedaan terwel de carburateur nog op het blok zat. alles weer op gezet en starten pfffffffffffffff hij pruttelde wat paar keer wat gas geven en me gehele hok was vergeven van de vage rook en meuren niet normaal en yes naar 2 min later begon hij zeer goed telopen yhe( yhe( hij reageert nu ook beter op de CO stel schroeven even later de luchtfilter er op gezet en GVD hij begon weer slecht telopen filter er weer af en hij loop weer goed nha dat word een klusje voor morgen heb al wat ideeen om dat goed tekrijgen eeeeeeeh hoop ik
  13. hoi ik ben dringend op zoek naar een 500 cfm edelbrock 4 barrel caburateur de 1403 zelf heb ik een 600 cfm 4 barrel edelbrock met hand choke alleen deze is te groot voor mijn blok als iemand deze 500 cfm heeft en zoek eigelijk een 600 cfm dan wil wel ruilen de edelbrock 4 barrel van 600 cfm is ook apart tekoop en is in zeer goed staan en doos en degelijk zijn er nog bij bied maar wat aan uipko
  14. even het volgende probleem voor leggen op dit moment heb ik op mijn blok een YJ 2 barrel op een edelbrock intake waarvan de co niet goed was bij de rdw De yj kom van een 6 in lijn en zit nu met een tussen spacer op mijn V6 hij loop er goed op alleen kan mijn co niet goedkrijgen ben 2 uur bezig geweest in de lokale garage en krijg hem niet lager nu dan 5.5 tehoog dus wat ik ook doe mischien zie ik iest over het hooft maar wat ik doe krijg hem niet lager zelf als ik bijde schroeven geheel in gedraaid hebt iemand nog tips oja normaal zat er een 4 barrel edelbrock 600cfm op alleen voor gas was dat geen probleem maar voor mijn blok is hij tegroot en verzuip eigelijk moet ik 500cfm hebben maar zie pagina tekoop
×
×
  • Create New...