Spring naar bijdragen

Wat Zijn Nou De Beste Schijven/blokken Voor Een 5.9 V8


Recommended Posts

Sinds een jaar heeft mijn ZJ 5.9 van 1998 problemen met de remmen. Vorig jaar waren de schijven krom, de nieuwe schijven kregen al snel hetzelfde probleem en daarna heb ik geventileerde dubbele schijven eronder gekregen. Nu piepen ze weer erg en zijn ze volgens mij na 15000 km al weer versleten. Wie kan mij echt goede schijven en blokken adviseren en de ervaringen daarmee delen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zeer goede ervaringen met blokken en schijven van ebay.de, en geloof ik meerdere met mij, spotgoedkoop en niet krom, rij er alweer een tijdje mee, dus goedkoop is niet altijd duurkoop, voor de 'dure oplossingen' geldt meestal geen verbetering kwa kromtrekken e.d, en kan het weten heb al heel veel ervaring in deze kwestie, enige wat ik nog niet geprobeerd heb is een totale conversie naar Brembo racing, maar dat zijn meer de kosten haha, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ik ben niet meer zo actief op het forum sinds in mijn GC 5.9 heb verruild voor een Avalanche, maar ik heb volgens mij al eens ergens uitgebreid gepost over mijn ervaringen met schijfremmen door de jaren heen (6 jaar 5.2 en 5.9 gereden). Origineel of eBay-spul tot aan custom-made in de USA (cryogenic treated etc.). Alles ging binnen een paar maanden krom. Totdat ik een set Brakemax schijven kocht bij www.autopartsonline.nl . Daar heb ik jaren mee gereden zonder enkele problemen. Een aanrader en betaalbaar. Schijven voor een 5.2 en 5.9 zijn gelijk.

Kijk maar even op : <<< KLIKKERDEKLIK >>>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...