Spring naar bijdragen

Jeep sticker en Joop vraag


Recommended Posts

]Hallo allemaal,Ben nog niet zo lang op het Jeepforum en heb ook een CJ7 uit 1986 en daar staat inderdaad ook JOOP aan de zijkant, waarom staat hier dan geen JEEP, hij is toch origineel uit de State's geimporteerd

Weet iemand de reden hiervoor,zou het graag weten.

Ben dan ook nieuwsgireg waar ik die stickers van JEEP kan kopen, om er overheen te plakken,dat vind ik wel zo mooi.

Alvast bedankt voor de moeite,

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

]Hallo allemaal,Ben nog niet zo lang op het Jeepforum en heb ook een CJ7 uit 1986 en daar staat inderdaad ook JOOP aan de zijkant, waarom staat hier dan geen JEEP, hij is toch origineel uit de State's geimporteerd

Weet iemand de reden hiervoor,zou het graag weten.

Ben dan ook nieuwsgireg waar ik die stickers van JEEP kan kopen, om er overheen te plakken,dat vind ik wel zo mooi.

Alvast bedankt voor de moeite,

Wim

Eind 1986 waren er modellen waar joop in stond. heb zelf ook n CJ7 uit 1986, heb hetzelfde 'probleem' opgelost met stickers. kun je wel halen bij jeepparts.nl te wommels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je hebt ook een fabriek in canada dat klopt ook in oostenrijk

maar een jeep is pas een jeep als er jeep op de body staat en geen joop

we rijden toch ook in de moeder van alle 4x4´s en geen king kong calimero of een skoda cayenne

maar we hebben allemaal dezelfde ziekte en hetzelfde medicijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens bedankt voor de vele informatie over JOOP en JEEP.

Vind het alleen jammer dat er word gezegd dat het pas een JEEP is als er JEEP in de body staat( 6wheeler), dus als er aan de ene kant JOOP en aan de andere kant JEEP staat wat dan ?tel je dan niet meer mee??

Die van mij is ook in Tolede gebouwd, dus wel een echte JEEP !!!!

Maar nogmaals allemaal bedankt voor de informatie (ook voor de stickers )

Vr groet Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het alleen jammer dat er word gezegd dat het pas een JEEP is als er JEEP in de body staat( 6wheeler), dus als er aan de ene kant JOOP en aan de andere kant JEEP staat wat dan

Ach Ik heb 6wheeler een keer op zijn dak zien gaan. Denk dat het daar intern mis is gegaan. :lol: Waar de vierkante (op zijn wielen) bleef staan bleef zijn ronde gewoon gaan.(met rollen) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Ik heb 6wheeler een keer op zijn dak zien gaan. Denk dat het daar intern mis is gegaan. :lol: Waar de vierkante (op zijn wielen) bleef staan bleef zijn ronde gewoon gaan.(met rollen) :P

je kunt l#llen wat je wilt. maar 6wheeler heeft tig x meer terrein ervaring dan jou. en zijn willy is wel bestand tegen een koprollen. de jeep van jou niet die is al na de eerste koprol total-los. en wat 6wheeler uithaalt met zijn jeeps. daar ga jij van watertanden. en hij heeft nog meer verstand van jeeps dan jou.

en een jeep is pas een jeep als er echt jeep in staat. en jeep stickers kun overal krijgen om joop te verbergen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...