tygo Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 Hallo, Als we zijn wezen terrein rijden dan lopen de banden daarna altijd leeg. Er komt dan zand tussen de velg en band waardoor lucht kan ontsnappen. Is hier iets tegen te doen. Groeten Tygo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Canaman Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 Hallo, Als we zijn wezen terrein rijden dan lopen de banden daarna altijd leeg. Er komt dan zand tussen de velg en band waardoor lucht kan ontsnappen. Is hier iets tegen te doen. Groeten Tygo Yup,banden monteren die net wat buiten je velgen uitsteken. Banden waarbij de "noppen" net wat uitsteken is al voldoende om bij het "ingraven" van je wiel de velg vrij te houden. Band wat leeg laten lopen voor je in het terrein gaat zal ook wel helpen,je hebt dan een breder loopvlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 een andere velg doet ook al veel ben van 10j naar 8j gegaan (band was 12.5 breed) en was daarna stukken beter beadlocks zijn natuurlijk nog beter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
theo-cj7 Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 In tegestelling tot wat canaman zegt juist de banden hard laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spiderman Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 Er is ook een andere manier, je kan namelijk je banden ook laten "lijmen". Ze doen dan een soort rubber tussen de band en de velg waardoor hier geen zand tussen kan komen. Informeer eens bij je bandenleverancier zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst January 8, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2011 vooral de BF Goodrich Mud's hadden daar last van omdat ze een rubber rand hadden om de velgen te beschermen tegen stoepranden ed. Deze rubber rand perste het zand er tussen; des te lager de druk des te groter het probleem.De nieuwe BF's, de KM2 heeft dat randje niet meer, probleem opgelost. Jouw oplossing laat zich raden..... siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tygo Geplaatst January 9, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 9, 2011 (bewerkt) vooral de BF Goodrich Mud's hadden daar last van omdat ze een rubber rand hadden om de velgen te beschermen tegen stoepranden ed. Deze rubber rand perste het zand er tussen; des te lager de druk des te groter het probleem.De nieuwe BF's, de KM2 heeft dat randje niet meer, probleem opgelost. Jouw oplossing laat zich raden..... siert. Dit zijn de huidige banden January 9, 2011 bewerkt door tygo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst January 10, 2011 Rapporteren Share Geplaatst January 10, 2011 aardig geraden .... je hebt dus inderdaad het vorige type wat daar heel gevoelig voor is. Trouwens, plakken helpt niet, Staun's ook niet, het schijnt dat sommige Yanks de rubber rand er af snijden... siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.