Spring naar bijdragen

CO2 Lasser gezocht voor kleine klus


kenzo
 Share

Recommended Posts

Ben zojuist even onder de jeep gedoken, en bij mijn CJ5 zijn de steunen met 4 bouten en moer op het chassis bevestigd.

Bij de YJ zijn ze echter gelast, er is ook geen ruimte in de steunen om ze te bouten.......laslip is zo,n 10mm breed........

bewerkt door Canaman
typefoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom lassen motorsteunen ziten toch altijd met bout en moeren vast door chassis

denk als je gaat lassen aan het chassis problemen krijgt met kromtreken

en zeker bij evt keuren

er is veel tekoop bij novac of summit ,enz

scoob

ik heb zo onderhand alles aan me jeep vastgelast, maar chassis trekt niet zomaar krom hoor!

is toch altijd een hele discussie dat lassen, gewoon doen!!! en als je het niet weet of durft, gewoon laten doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom worden oliepijpleidingen dan met electrodes gelast

merendeel niet (meer) Co2 lassen kan zeker net zo sterk zijn als Electrode of TIG. alleen is de voorbereiding bij Co2 veel belangrijker. vooral met voorverwarmen, laagdikte, lasmateriaal, schoonmaken en parameters instellen.

@ FM,

Als je interessant wil doen moet je je feiten wel goed hebben. Ik keur dagelijks olie en gas leiding werk en weet dus precies de gebruikte LMB's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je ook nog gaten in je body die dicht gelast moeten worden. dat kunnen we ook meteen doen. en als hulpmiddel heb ik een rond of vierkant massief stuk koper nodig van 100mmX100mm daar mee kun je leuke gaten mee dicht lassen

Waar ga je dat koper voor gebruiken als ik vragen mag..............;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stel je hebt een gaatje in je body. dan duw je bijvoorbeeld de koperenblok achter tegen het gaatje aan. vanvoren las je het dicht. want ijzer hecht niet aan koper :)

Ik wordt er moe van FM, Leer je feiten voordat je onzin uit kraamt!!

erger nog, elke echte lasser weet dat in je in een las koper moet vermijden als de pest, niet alleen hecht het wel degelijk, ook zorgt kopervervuiling in een las voor extreme scheurvorming!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...