Spring naar bijdragen

* * * Jeep Grand Cherokee 5.9 LX * * *


shthpnz
 Share

Recommended Posts

Ach, 't is een ziekte.... Ik weet het, de nonchalante brute kracht van deze Jeep is niet te overtreffen, in de stad is inparkeren een fluit van 1 cent en de uitstraling is ook nog eens klasse. En je kan gewoon door de lappen-wasstraat!

6815911_3.jpg

Maar toch, ik ben verliefd geraakt op een uit de kluiten gewassen vormloos monster. Die niet door de wasstraat kan, die bij het inparkeren zo'n anderhalve meter langer blijkt dan m'n Jeep, die dan ook nog recht naar achteren een dodehoek heeft waar een volwassen gezinsauto in verdwijnt en waarvan mijn vrouw, die smaak heeft, zegt dat het een lelijk ding is.

Maar toch...

04%20avalanche-2%20JPG.jpg

Tja, ik weet het, ik weet het....

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Originally posted by BUFFALO@May 5 2005, 23:06

Shit man, deze verkoop je toch niet ph34r.gif   sad.gif   ohmy.gif <div align="right">

Nee, tot nu toe niet. Niemand heeft interesse in deze schoonheid. Gek...

Ja, mensen bieden wel, maar vinden ook dat ze me niet hoeven te vertellen dat ze na overleg met de vrouw toch maar een dressoir gaan aanschaffen. Ik leer elke dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

De Jeep is verkocht.

Opvallend: de advertenties op Speurders.nl en Marktplaats.nl hebben elk zo'n 2500 kijkers getrokken in de afgelopen maanden. Maar pas de laatste twee weken toonden er kijkers interesse in mijn auto. En buitelden ze over elkaar heen. Mijn verklaring heet vakantiegeld.

Veel plezier allemaal met je Jeeps. En wellicht dat ik over een poosje ook weer toetreed!

Groet, Roel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...