Spring naar bijdragen

is dit een liberty of een ander type?


Recommended Posts

Een KJ inderdaad. In 2008 opgevolgd door de KK. De Dodge Nitro staat op het zelfde platform.

De KJ was in 2001 de opvolger van de XJ. De KJ is hier nooit een succes geweest. Een 2001 -2002 KJ is goedkoper in aanschaf dan een goede 2000 -2001 XJ.

Mijn KJ is nu bijna 5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Amerikaanse rommel zullen we maar zeggen. I love it :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn KJ is nu bijna 5 jaar oud en begint kuren te vertonen. Amerikaanse rommel zullen we maar zeggen. I love it :bye1:

Toch jammer dattie kuren krijgt, juist over de KJ hoor ik veel positieve geluiden.

Mijn KJ is inmiddels 8 jaar oud en rijdt nog super ! Hoewel ik toch al eens stiekem naar een (nieuwe) Patriot heb gekeken. Maarja van V6 automaat naar 2.4 4 cilindertje met handbak voelt nog niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met kuren bedoel ik kleine dingen hoor.

In vergelijking met mijn vorige Jeep (een 1998 XJ) is de KJ zeer betrouwbaar en degelijk.:D

Waar ik vooral problemen mee heb is de bekleding. De zittingen van de voorstoelen zijn slecht (zakken in). En echt zwaar ben ik niet en mijn vrouw al helemaal niet.

Zorgen maak ik mij over het vreemde geluid dat uit de voorwielophanging komt bij het nemen van een bocht. Dat is sinds kort en het wordt erger.

Voor de rest niets dan lof over de KJ. Jammer dat de KK zo duur is (te duur in vergelijking met de concurentie) anders zou dat m'n volgende Jeep worden. De Patriot ziet er wel leuk uit maar vind ik toch meer een Dodge Caliber broertje. Geen echte Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...