Spring naar bijdragen

Header Wrangler 4.0


kenzo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil voor mijn cherokee 4.0 motor die in de wrangler YJ komt een nieuwe header kopen. Ik zag op ebay rvs headers voor de cherokee en wrangler yj voor $175,-

RVS Header

Nu zou ik eigenlijk liever 2 x 3 cilinder headers willen om een beetje v8 geluid te maken.

Weet iemand redelijke goedkope headers voor de yj of cherokee 4.0 motor?

Liefst RVS Gepolijst.

Vind op ebay weinig en op internet nog minder.

Vriendelijk bedankt

Kenzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

ik ben nu ook op zoek naar een goede header..

het gaat toch een borla worden. is de enige met 2,5 " diameter collector. en full length header!! in rvs is gewoon de beste oplossing!!

de meeste headers hebben maar 2 of 2.25" collectors ( wat schiet je daar mee op ... niks)

2x 3 is natuurlijk leuk maar heel veel extra werk voor een iets beter geluid??? ik betwijfel het.. gewoon goede absorbtie demper erachter met 2.5" tubing zonder kat. is gewoon de beste oplossing voor een 4.0

veel succes groeten paul

ps ik had die rvs ook op ebay.com gezien .. is alleen jammer dat hij maar 2" collectors heeft..

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf een borla uitlaat van rvs voor mijn 4l. na de cat is alles van rvs met een mooie eind stuk erop. als hij eenmaal warm dan komt er stationair een heerlijke donkere warme brom uit en bij de 1500 en 2500 kan hij een heerlijke na brul gegeven als je wil( of constant) en op de snelweg 100tm 150(een keer geprobeerd) is hij heerlijk stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

sorry mensen , maar ik kom even terug op mijn "borla"header verhaal.

vandaag mijn borla header met de post gekregen..

de primairies hebben de zelfde diameter .de tussen collector ( 6 in 2 ) heeft de zelfde collector diameter. de eind collector heeft een iets grotere diameter 2.5 ipv 2.25" . maar je kan ook de originele collector eraf zagen en er een 2.5"op lassen. alleen de pijpen zijn iets korter...

borla mooi gemaakt... absoluut!!

kwaliteit ... absoluut!

serieuze power upgrade.... nou ben bang van niet..

goedkoop... niet echt..

tegenvaller.. eigenlijk wel..

mijn tip gewoon bij je oude uitlaatspruitstuk de collector eraf zagen en er een 2.5"pijp op lassen... klaar!!

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...