Spring naar bijdragen

uitlaatsound, hard of juist niet


Recommended Posts

Beste mede jeepers,

Sinds ik met mijn wagoneer ( 84 er 5,9 ) rijd zit ik al een beetje te zoeken naar de goede sound.Je hoort wel eens een amerikaan voorbij komen dat je denkt, die klinkt lekker.

Dat wil ik ook.

Eerst geprobeerd helemaal open,maar dat werd me te gortig, kon de radio amper horen.

Toen een flowmaster demper en de kat teruggeplaatst.Nu was het goed maar bij nat of koud weer super, bij warm weer net tekort sound.

Heb nu een Varex demper geplaatst , kat en flowmaster weg gehaald.

Nu heb ik de keus, of helemaal open en ruig.Of helemaal stil.

Varex gebruikt een elektrische klep waarmee je de demper negeert of de lucht er doorheen leidt.

is super, herrie als ik het wil en stil als het moet.Je hebt een afstandbediening en in een tel is het stil of juist niet.

grtz chris

PS heb foto's en als iemand dat ook wil weet ik de dempers te koop, ze kosten zo 275 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel heel mooi met zon klep

maar ook heel veel geld poeh he

en gewoon een turbo muffler of cherry bom

is dat nik,s dan

wil hier ook aan beginnen om de uitlaat te veranderen maar dan allebei apart link,s en recht,s en dan voor de achterwielen uit laten komen

en zat dan aan muffler te denken

als dat wat is niemand daar ervaring mee hier mischien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze onder mijn malibu v8 zitten:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Exhaust-Cutout-Cast-Iron-NEW-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414b413e51QQitemZ280435441233QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Werkt perfect gewoon voor je originele dempers plaatsen en je kan kiezen of stil of een flinke brul:)

Gr Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een uitlaat die links en rechts eronderuit komt is wel een klussie denk ik, je moet dan toch onder de chassisbalk door, kost je bodemvrijheid.

De mijn komt in de hoek van de achterbumper eruit, maar wil hem op de originele plek terug na het achterwiel ivm uitlaatgas met het rijden met open achterraam.

WBT de klep, je moet wel een systeem hebben die een bypass heeft voor de lucht, niet eentje die alleen maar knijpt.

grtz chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik rijd nu sinds een paar dagen zonder katalysator en met Flowmaster Super 44, en ik kan het eigenlijk iedereen aanbevelen. Mijn eerste indruk was oeps, beetje herrie, maar dat went snel. Je gaat er ook rustiger van rijden, mooi 'cruisen' bij het juiste toerental zeg maar. Ik heb al dagen geen radio meer aangehad, want dat is gewoon zonde en ik heb continu kippenvel tijdens het rijden, niet van de kou.

Ik zal binnenkort een filmpje op youtube zetten, kunnen jullie meegenieten.

gr. Cas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...