-
Aantal bijdragen
29 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Over Cas
- Verjaardag 03/05/1973
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Den Haag
Jeep Informatie
-
Type Jeep
Grand Wagoneer
-
Bouwjaar
1978
Recente profielbezoeken
883 profielweergaven
Cas's Achievements
Newbie (1/14)
10
Waardering in de gemeenschap
-
Meeting 11 November 2012 Eerste Meeting Full Size Jeep
topic reageerde op een Marco Fennema van Cas in Meetingpoint
Het was zeker een geslaagde middag gisteren. Leuk om de gezichten achter de verhalen hier op het forum eens te zien. Ik heb nog een leuke plaat in de aanbieding. De opkomst in -
Meeting 11 November 2012 Eerste Meeting Full Size Jeep
topic reageerde op een Marco Fennema van Cas in Meetingpoint
I'm there! (+Wagoneer) Cas -
Aanloopproblemen Of Probleemauto?
topic reageerde op een Jeroentje van Cas in Full Size Jeep Technisch Forum
Ik heb een betere ervaring om je wat op te vrolijken. Ik rijd nu al 3 jaar rond in mijn 78-er GW (88 opbouw) en heb eigenlijk weinig problemen gehad. Ik heb bij aanschaf -
Ik heb zo'n tik ook eens gehad. Is het aan één bepaalde kant vd auto? Links of rechts? In dat geval kan het zomaar een lekkend spruitstuk zijn. Bij mij werd het ook minder bij gas terugnemen.
-
Een graadje dunnere of dikkere olie wil ook nog wel eens schelen voor wat de oliedruk betreft.
-
Theo: Wat een schitterende Wagoneer! Maar hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om de lpg tank-vulmond op die plek te laten monteren?!! Matthijs: Succes met zoeken. Je kunt overwegen om je voorkeuren wat bouwjaar betreft iets te verbreden. De modellen met "om de hoek achterlichten" zijn het meest gewild. Wat dat betreft zit je alvast op het goede spoor. Daarnaast, als je zelf complete kevers kunt restaureren moet je denk ik ook aardig in kunnen schatten of je een goede wagoneer te pakken hebt. De bekende zwakke punten van een Wagoneer vind je door binnen dit forum op "aankoop" te zoeken. En geloof me, die Mini ben je binnen een week vergeten : ) Succes man.
-
Dat gaan we eerst maar eens proberen, tnx.
-
Ik heb de v-snaar nodig die over 3 pulleys loopt van een AMC 360 blok. Deze loopt o.a. langs de stuurbekrachtiging. Die begint namelijk af en toe te haperen en ik geloof niet dat de snaar strakker te stellen is? Ik weet dat je die snaar kunt bestellen bij teamgrandwagoneer.com, maar is er niet iets dichter bij huis? Cas
-
Hier zoek ik dus al jaren naar, een mooi FSJ shirt. Zie: http://www.shizznizz.nl groeten Cas
-
Ik heb exact hetzelfde probleem ('88 GW) maar ik moet zeggen, ik rij er al 2 jaar mee rond zonder problemen. Net als Alwin gebeurt het bij mij ook als ik onder het rijden mijn gas los laat en weer gas geef. Ik ben het inmiddels wel gewend geraakt. Ik hou daarnaast alle peilen strak in de gaten. Ik zou graag weten wat je bevindingen zijn Robert, mocht je erachter komen wat dit is. Cas
-
Gewoon nog een keer ontluchten met de motor draaiende. Dit moet je eigenlijk met z'n 2en doen. Eén in de auto, die pompt en houdt de rem ingedrukt (totdat er beneden olie uitstroomt) zodat jij de nippel weer dicht kunt draaien. Anders zuig je weer lucht in het systeem. Weerszijden doen totdat je een constante stroom olie ziet. Ik heb toevallig vorige week hetzelfde gedaan. En check ook het peil voor weerszijden in het reservoir onder de motorkap. suc6 Cas
-
Weet je 't zeker? Een Super Wagoneer? Zou je die niet liever origineel houden? Of issie dat al niet meer?
-
Volgens mij staat er in de originele manual al te lezen dat er elke 1000 miles een pint (halve liter) olie bij mag. "Omaatje" of niet.
-
Maar nu weten we nog steeds niet hoe je een body lift. Is er iemand die dat stapsgewijs kan uitleggen? Daar ben ik nl. ook wel erg benieuwd naar. Cas
-
Wat een goeie tips! Mijn vloerbedekking voelt idd ook wat vochtig de laatste tijd. Bedankt!