Spring naar bijdragen

scheve shackles


Recommended Posts

Na gister mijn shackles achter te hebben vervangen is het mij opgevallen dat de rechter gewoon recht staat maar de linker toch een aardige afwijking heeft, aangezien na diverse metingen blijkt dat de as gewoon goed onder de auto staat lijkt mij de enige oplossing om de steun waar de bladveer aan de as komt eraf te halen en een stukje opzij te zetten. Is dit mogelijk en zijn die steunen los te krijgen, denk dat deze het afslijpen niet overleeft.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan de steunen op de as dan ook verder uit elkaar als het chassis breed is?

Wanneer je bv een 4inch verenlift hebt kan het ook zijn dat de veren iets naar buiten gekanteld staan, heb je de orginele veerschommels of verlengde en hebben deze dan ook een versteviging in het midden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

maak allen je u-bolts los en zorg dan dat de shackles recht staan. dit zou moeten werken tenzij de steunen op de as niet origineel zijn en een keer er scheef zijn opgezet..

succes..

Ow ja, u-bolts eerst met staalborstel schoonmaken, een week lang voorzien van kruipolie en dan pas aan deze klus beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...