Spring naar bijdragen

Help!


Utixo
 Share

Recommended Posts

M'n vader toonde vorige week vol trots een foto van zijn nieuwe auto. Vriendelijke dochter als ik ben, besloot ik er een kijkje aan te wagen, en ik was vol goede voornemens om hem te comlimenteren met zijn smaak. Ik ken mijn vader wel een klein beetje, hij klonk als een kind zo blij. Dus ik liep, bijzonder oprecht, naar zijn computer toe, om eens te zien waarom hij zo gelukkig was...

... heeft hij een Laro gekocht :whistle:. Gingie de volgende dag ophalen.

Enfin, hij woont niet meer bij mijn moeder, dus gelukkig staat de auto niet iedere dag voor de deur hier.

Maar mijn ZJ is het er niet mee eens. Opeens begon hij kuren te krijgen. Eerst trok hij naar links. Banden op spanning brengen, was het advies van een vriend. Het zal prima, dat wilde ik een paar dagen later doen. Eerst maar eens naar mijn werk. s'Avonds tuf ik van mijn werk terug naar huis, toen ik een auto inhaalde besloot Jeep dat hij nog even moest laten merken dat hij echt wel leuker was dan de Laro. Dus gaf hij even alles op alles, en kreeg ik het geluid alsof er een v12 onder me zat.

Na de hartstilstand zachtjes verder naar huis getuft, gelukkig was ik er bijna. Heel Monster wakker, want hij maakte een best geluidje.

Uitlaat eronderuit geknald...

Hoe overtuig ik Jeep dat hij me veel meer waard is dan m'n vaders Laro? En dat ik juist door dit soort kuren straks gedwongen word om in de Laro te rijden (help?)... Ik moet van de week echt weer met de trailer op pad, en de bus trekt het niet. Moet hij niet nog meer fratsen gaan uithalen.

Iemand bekend met een goede autofluisteraar? Is er een lotgenotengroep voor de ZJ?

Zonder gekheid, hoe heeft mijn vader dit kunnen doen... Als hij nou even had gezegd dat hij een andere auto ging kopen, had ik hem nog kunnen sturen... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij dacht dat ik dat nog niet gedaan had? :whistle: Helaas is mijn vader degene die dat zal moeten doen.

Als je vanavond wat hoort en je afvraagt of het is gaan donderen, ik moet hem naar de Maasdijk gaan brengen. Rijdend... Volgens een vriend was hij naast de kat afgebroken, maar kon hij het nog wel lassen. Altijd prettig.

Ik ben trouwens blij dat jullie zo meeleven, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ojee, wat voor laro ist? maat van mij heeft een defender en een disco I.

Ik een TJ+WJ en we sleutelen altijd samen, maar ik ben echt eerlijk...80% van het jaar gaat in die .... laro's zitten! :lol:

Komt tie nog wel achter hoor, komt tijd komt raad :).

Defender lekt echt alles aan, al heb je het net gereviseerd...

Disco, je kan een goeie hebben, maar ik heb hem nog niet meegemaakt :whistle:

remember :

Jeep, there is only one! (but i have two:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Broertjelief brengt hem straks. Als je huis langs de route Haagweg, door centrum heen de 's Gravenzandseweg op ligt, kan het niet anders dan dat je straks uit je zonneslaapje word gewekt. Sorry alvast.

Tja. 's Gravenzandseweg, dan komt die op minder dan 100 meter langs...... Woon in "de Grote Geest"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...