Spring naar bijdragen

Foto NYPD Cherokee


Ton Takel
 Share

Recommended Posts

Hai Jeepers,

Ik heb een Cherokee 4.0i Ltd van 1991.

Deze wil ik aankleden als een New York Police Highway Patrol of K-9 unit.

Op internet heb ik me suf gezocht naar foto's, maar er slechts drie gevonden met lage resolutie. Wie helpt me aan of wijst me de weg naar betere afbeeldingen.

Bij voorbaat dank,

Ton Takel

Assendelft

post-5295-12873032999021_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Kameel,

maar die had ik al via de Duitse PVG binnen. Is volgens de kenners eigen versie/visie van de eigenaar met nogal wat afwijkingen tov,. origineel (foute velgen/lightbar/belettering). Trouwens is dit (J4J) de juiste plek voor zo'n vraag?

gr.Ton

Bleek,

Lukte 1st niet om ze te openen, maar nu wel gezien. Dit is helemaal een stuk huisvlijt. NYPD heeft nooit blackandwhites gehad. Blauwe met witte streep zoals de takelwagen en sinds 90-er jaren wit met blauwe streep. De foto's die ik zoek moeten echt zijn zoals de kleine afbeelding bij mijn vraag. Anyway bedankt voor je reactie, mooie plaatjes.

gr.Ton

bewerkt door Ton Takel
foto's nu wel te zien Bleek! 22-1921u
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Utah,

bedankt voor je reactie; dit waren dus de twee die ik al heb. Zijn echter afbeeldingen van een paar Kb dus moeilijk te gebruiken om de belettering en striping goed over te nemen. Je tweede bericht is van een NY Port Authority Jeep, daar heb ik wel een 1Mb afbeelding van maar de outlook is anders (embleem/1 streep etc). Als ik met de NYPD niet verdwer kom, dan kan ik altijd nog switchen, maar de de NYPD emblemen heb ik.

gr. Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai TT,

inderdaad dezelfde als ik al heb en die Utah ook stuurde.

Overigens mogen we binnen de PolitieVoertuigenGroep inderdaad niet op de openbare weg met licht- en geluidsignalen rijden. Alleen tijdens een evenement onder politie-begeleiding, zoals Open Dag Politie / Truckruns / oldtimershow e.d. Alles moet met een hoofdschakelaar onder de motorkap uit gezet kunnen worden.

gr.Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...