Spring naar bijdragen

Jeep Academy Veldhoven 16 mei.


Ab
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zo..................................... een hoop puntjes.

De blubber is weer verdwenen. nu nog schoonmaken:P

toen ik eenmaal bezig was viel het mij aardig mee. vorig jaar in Veldhoven had ik wat meer kilo's aan blubber bij mij.

was een geslaagde dag. eindelijk wat gezichten bij de nicknames gezien.

foto's en video's volgen....

groet

daniel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook weer thuis.:)

Kort nachtje en een lang dagje.

Terrein was niet zo nat als dat ik had verwacht, dus dat viel mee.

Vandaag een blauw groepje meegenomen en deze samen met Ogdak door de proeven heen geholpen. Leuk groepje ! Zelf heb ik geen foto's gemaakt, maar ik heb veel klikjes gehoord, ben dus erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een leuke dag. Meegereden meet rood groepje onder leiding van Ramon. We konden veel blijven rijden, veel leuker dan stil staan. Ramon was zo aardig om bij alle diepe putten te laten zien dat zijn auto daar niet door kwam. :)

JCN, Ramon en mede groepsleden: bedankt voor de leuke dag.

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ff tijd om rustig te zitten; lekker aan een "kopstootje" (biertje met een jenevertje ;)) beetje uitrusten van de dag. Zojuist het achter plein weer smerig achter gelaten na alle modder verwijderd te hebben.

Was een heerlijk dagje, je zou bijna denken dat de lente begonnen is :D.

Mijn groepje had in het begin al 2 "afvallers", zij wilden graag vrij rijden. De overgebleven mensen waren zeeeeer enthausiast en dat is erg leuk. Als marshal zijnde heb ik denk ik het meeste vast gezeten :blush: maar goed, je probeert ook eens wat :D. Soms ff wachten op een grote Grand, maar uiteindelijk is die toch verder gekomen dat ik had gedacht. In de middag hadden we ook een paadje gevonden die er niet om loog, wat was dat krap!! Alsof je midden in de rimbo reed!

In de middag wisselde mijn bijrijder van een gezellig blondine in een hele vrolijke grote vent, heeeeeeel raar, he, John! :lol:;)

Was een top dag, al met al. Op naar strand Horst over 2 weekjes!! :bye1:

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag voor het eerst met mijn "nieuwe" Cherokee meegereden met de JeepAcademy. Waarschijnlijk in het blauwe groepje waar EJG het eerder over had (Nee, ik ben volgens mij met Ab meegereden).

Het was een erg leuke dag! Goed georganiseerd, leuke mensen ontmoet en heel veel geleerd. Erg leuk terrein ook! Ik ben verbaasd over wat mijn eigen auto allemaal kan :blush: En respect voor de marshalls, voor de vele uitleg en die heel wat keren de modder in moesten om anderen te helpen, of zichzelf los moesten lieren :bye1:

Ik heb wat foto's gemaakt die te zien zijn op: http://picasaweb.google.nl/de.edelingetjes/JeepClubVeldhoven16Mei2010#

bewerkt door Wiend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een mooie dag vandaag. Heerlijk gereden onder begeleiding van Evert en Otto, daarvoor mijn dank.

Auto heeft zich verbazingwekkend goed gedragen, zo nu en dan een hulpje nodig gehad ivm bodemvrijheid maar dat is allemaal niet zo'n ramp.

Auto is inmiddels weer schoon, remmen ook weer schoon en banden weer gewisseld voor de wegbanden. Meteen gezien dat ik me bumper krom gereden heb, weer even recht buigen en sparen voor een echte BAS bumper:whistle:

JCN bedankt voor deze dag:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dagje gehad, super gereden! Leuke en gezellige groep, bedankt allemaal, Richard bedankt voor 't marshallen en de grappige momenten.. Enne zo'n raamslinger werkt het beste voordat je in de blub duikt!

Is net zoiets als eerst raam openen voordat je naar buiten spuugt, maar dan anders om. Gezellige bijrijder gehad, Ed bedankt dat je me iedere keer de blub in hebt gestuurd..

Na het rijden nog even in Asten-Heusden aan beland daar heeft Red Hot nog effe mogen douchen, bedankt Theo, maar wat gaat die troep er slecht af..

kortom: Top dag!

Ik hoop dat er nog foto's komen want wij hadden niks bij ons..

JCN bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...