Spring naar bijdragen

Jeep nakaf 1975 te koop


San
 Share

Recommended Posts

Beste leden, Mijn vader heeft jaren geleden een Jeep nekaf uit 1975 gekocht met de bedoeling deze helemaal op te knappen. Helaas is dit door ziekte en later overlijden van mijn vader niet gelukt. Hij had de hele Jeep uit elkaar gehaald en al diverse delen gerestaureerd toen het op een gegeven moment niet meer lukte. Dit is nu ongeveer 10 jaar geleden en de Jeep staat nu in delen in de garage. Omdat wij er niks meer mee doen hebben we besloten om hem weg te doen. Nu is mijn vraag wat is een redelijke vraagprijs en waar vind ik iemand die hem met liefde wilt restaureren ? Alvast bedankt voor de info! Groetjes San

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als hij ongerestaureerd in losse delen is, is het eigenlijk "wat de gek ervoor geeft."

Denk dat je beter een goed gevoel over de verkoop kunt hebben dan dat je voor een bedrag moet gaan. Probeer een liefhebber te vinden die hem inderdaad weer opknapt, dan leeft je vaders idee in ieder geval voort.

Succes met de verkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Beste leden, Mijn vader heeft jaren geleden een Jeep nekaf uit 1975 gekocht met de bedoeling deze helemaal op te knappen. Helaas is dit door ziekte en later overlijden van mijn vader niet gelukt. Hij had de hele Jeep uit elkaar gehaald en al diverse delen gerestaureerd toen het op een gegeven moment niet meer lukte. Dit is nu ongeveer 10 jaar geleden en de Jeep staat nu in delen in de garage. Omdat wij er niks meer mee doen hebben we besloten om hem weg te doen. Nu is mijn vraag wat is een redelijke vraagprijs en waar vind ik iemand die hem met liefde wilt restaureren ? Alvast bedankt voor de info! Groetjes San

Dag San,

Heel vervelend voor je om op deze wijze je verhaal op het forum te doen.

Ik heb misschien wel interesse om de uitdaging van de afbouw aan te gaan, maar wil graag als dat mogelijk is eerst e.e.a. bekijken.

Groet, Chris (eventueel 06 44380625)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Beste leden, Mijn vader heeft jaren geleden een Jeep nekaf uit 1975 gekocht met de bedoeling deze helemaal op te knappen. Helaas is dit door ziekte en later overlijden van mijn vader niet gelukt. Hij had de hele Jeep uit elkaar gehaald en al diverse delen gerestaureerd toen het op een gegeven moment niet meer lukte. Dit is nu ongeveer 10 jaar geleden en de Jeep staat nu in delen in de garage. Omdat wij er niks meer mee doen hebben we besloten om hem weg te doen. Nu is mijn vraag wat is een redelijke vraagprijs en waar vind ik iemand die hem met liefde wilt restaureren ? Alvast bedankt voor de info! Groetjes San

Hallo

is de jeep er nog ?

Groet Roland

0652300057

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...